در این پست از سایت استار بورس فال قهوه واقعی آنلاین سه شنبه 25 مهر 1402 فال قهوه سریع و درست را قرار دادیم . فال قهوه صد در صد درست و واقعی فردا + فال قهوه آنلاین سرنوشت + فال قهوه آنلاین ازدواج امروز 25 مهر 1402 برای همه متولدین ماه های سال در سایت استار بورس …

فال قهوه واقعی آنلاین سه شنبه 25 مهر 1402 فال قهوه سریع و درست

فروردین
سنگینی که روته کنار میره و خبرهای خوب درحال حرکته. کمی استرس و محدودیت و در تنگنا قرار گرفتن برات دیده میشه که خیلی زود پوچ میشه.
روی مسائل عاشقانه و احساسی خبرهای عالی در راه داری چرخه ی اقبال و سرنوشتت به سمت اتفاقات عالی در حرکته.

اردیبهشت
اگر تو گذشته چیزای رو از دست دادی که هنوز بهش فکر میکنی بهتره بیخیال بشی انرژی های عالی از سمت کائنات در حال سرازیر شدن به زندگیته از راه دور و یا شخصی که یه مدت ازت دور شده خبرهای خوبی در راهه که خوشحالت میکنه از سمت آقایی که تو کار آزاد و یا بازاریه براتون خبرهای عالی در راهه.

خرداد
منتظر یه تماس تلفن میمونی که حتما برات انجام میشه و نتیجه اون چیزیه که دوست داری بشنوی اگر دوست داری تغییر و تحولاتی روی زندگی کاری مالی و یا حتی احساسیت داشته باشی برات این تغییرات اتفاق میفته روی امضایی بسیار بلاتکلیفی داری ولی حتما برات تا ۸ زمان اینده اتفاق میفته. سفرهای خارج زیادی در طالع داری.

تیر
چشم انتظار مسئله ای هستی که مدت هاست فکرتو درگیر کرده و تا ۲ زمان اینده برات اتفاقات عالی و خبرهای خیلی خوبی هست که بسیار خوشحالت میکنه اقایی که تو اسمش م یا ر داره و سنی بین ۲۸ تا ۳۸ داره روی یک موضوع عاطفی احساسی و یا عاطفیت کمکت میکنه مراقب باش با کسی درد و دل نکنی چون به ضررته.

مرداد
شخصی برات قاصد خبرهای خوشیه که به گوشت میرسه. آقایی که سمت و یا شغل مهم اداری داره توی مسئله ی خاص حمایتت میکنه سفر به جای زیارتگاهی در پیش داری. اگر نذری کردی حتما براورده میشه. به جشن و یا مهمانی دعوت میشی که خیلی بهت خوش میگذره.

شهریور
روی مسیر زندگیت اگر تا به الان سختیها و فشارهای زیادی بوده برداشته میشه و به ارامش فکری میرسی سفری در پاییز میری که بسیار سفر خاطره انگیز و خوبی میتونه باشه اگر تنها هستی روابط احساسی و ازدواج افتاده تولد یک نوزاد رو جشن میگیرید

مهر
شک و بدبینی نسبت به موضوع خاصی اگر داری از بین میره و به جوابی که خیلی وقته کلافت کرده میرسی مسیرت به سمت اتفاقات خوب باز میشه مهر به بعد به معجزه ی احساسی خوبی برات رقم میخوره دیدار خیر بزرگ و عالی در انتظارته حرفه یا فن جدیدی رو آموزش میبینی که برات خوب افتاده.

آبان
دیدت نسبت به به موضوع خاصی کلا تغییر پیدا میکنه که اتفاقا برات بهتر هم هست اگر دنبال ارامشی به زودی زندگیت وارد به دوره ی جدیدی میشه که به ارامش میرسی از کسی طلبی داری و یا انتظار پولی رو میکشه دستت میرسه با کمی سختی از سمت یکی از اعضای خانواده خوشحالی داری کمی کسالت برات هست که رفع میشه.

آذر
دینی به شخص خاص و یا موضوعی اگر داری برات صدقه دادن خیلی خوبه از سمت خانواده مادریت یه خبری برات هست روی موضوعی که حساس شدی و یا اذیت میشی روشنایی و آرامش هست خرید یه وسیله ی گرون قیمت برات افتاده از شخصی که تو اسمش ی یا الف داره شادی داری.

دی
بهتره به خودت و توانایی هات تکیه کنی استعداد و یا هنری در تو هست که باعث موفقیت تو میشه. اگه روی موضوع احساسیت کمی دل نگرانی و یا اعصاب خوردی داری ب زودی برات رفع میشه از خانمی که شروع اسمش با س شادی داری یه کاره اداری و یا بانکیت با کلی دوندگی به نتیجه ی مثبت میرسه.

بهمن
پشت سرت حرفو حدیث و شایعاتی درست میکنن که البته راه به جایی نمیبرن و خودشون پشیمون میشن منبع درآمد جدید و یا اضافه شدن درآمد برات افتاده با یه پزشک و یا وکیلی قرار ملاقات روشنی داری.
یه فرد جدید وارد خانوادتون میشه که خوشحالتون میکنه. سفری به شمال در پیش داری‌

اسفند
نگران موضوعات کاری و یا مالی اگر هستی برات برطرف میشه.
از سمت خانمی که توی اسمش الف و یا میم هست شادی و یا سوپرایز خواهی داشت یه وسیله ای میخوای بخری که پولت کمه ولی برات خریدش حتما هست نگران نباش.
به جشن پایکوبی دعوت میشی و میری از سمت شریک عاطفیت شادی داری اگر تنهایی ازدواج داری.