استار بورس

?معافیت سربازی با چند فرزند میشود؟? برای معافیت این کارو بکنید

سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی افرادی که دارای فرزند هستند  را این گونه بیان کرد: با عنایت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا خدمت سربازی برای مشمولان غایب و غیرغایبی که بالای ۴۰ سال سن داشته و دارای سه فرزند باشند بخشیده شده و این افراد از انجام خدمت سربازی معاف خواهند بود.

معافیت از سربازی

معافیت سربازی

 

وی در مورد مشمولان زیر چهل سال، این گونه توضیح داد: آن دسته از افراد زیر ۴۰ سال در صورتی که دارای ۴ فرزند باشند، مشمول این مقررات شده و خدمت سربازی آنان بخشیده خواهد شد. و همچنین در رابطه با زمان پایداری این تسهیلات اعلام کرد: تصمیمات اتخاذ شده این روند تا پایان سال ۱۴۰۴ ادامه پیدا خواهد کرد. وی در پاسخ به این سوال که  آیا این معافیت شامل سربازان مشغول خدمت نیز می‌شود؟ گفت: افراد دارای شرایط مذکور اگر در حال خدمت باشند نیز شامل این مقررات شده و می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
علاوه بر توضیحات اعلام شده، وی این چنین ادامه داد: از ابتدای خرداد ماه رسیدگی به درخواست‌ها در این خصوص آغاز شده و واجد شرایط باید با به همراه داشتن مدارک شامل اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر یا همسران  و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
خروج از نسخه موبایل