در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir آموزش کراس مووینگ اوریج,استراتژی کراس مووینگ اوریج,کراس طلایی مووینگ اوریج را قرار دادیم . کراس مووینگ اوریج چیست ؟ با استفاده از کراس مووینگ اوریج می توان روند صعودی و نزولی (سیگنال خرید و فروش) دریافت کرد . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش کامل انواع کراس در اندیکاتور مووینگ اوریج و آموزش استراتژی کراس در اندیکاتور مووینگ اوریج …

به عنوان حمایت و مقاومت داینامیک (پویا)

به اینصورت که شما یک اندیکاتور مووینگ اوریج با دوره زمانی خاص را روی چارت می‌اندازید و به واکنش قیمت در گذشته به آن توجه می‌کنید.

مثلا فلان سهم به مووینگ 55 در تایم روزانه حساس است. هر سهم یا دارایی به تنظیمات اندیکاتور مووینگ اوریج نیاز دارد که به آن حساس است و باید بگردید و آن را پیدا کنید.

آموزش کراس مووینگ اوریج,استراتژی کراس مووینگ اوریج,کراس طلایی مووینگ اوریج

سطوح مقاومت در قیمت دقیقا بر روی مووینگ تشکیل شده است.

کراس مووینگ اوریجاستراتژی کراس مووینگ اوریجکراس طلایی مووینگ اوریج2

2. دریافت سیگنال از فیلتر کراس مووینگ اوریج و برخورد مووینگ‌ها با یکدیگر

در این روش به حداقل 2 مووینگ اوریج نیاز است، یکی با دوره زمانی بالا یعنی کندتر و دیگری با دوره زمانی کوچک یعنی تندتر.

هر موقع میانگین متحرک تندتر به زیر میانگین متحرک کندتر رسید، سیگنال فروش صادر می‌شود و هر موقع میانگین متحرک تندتر بالاتر از میانگین متحرک کندتر قرار گرفت، سیگنال خرید صادر می‌شود.

البته ضعف این روش در بازارهای رنج (روند خنثی) است که اندیکاتور مووینگ اوریج‌ها به طور دائم در هم پیچیده و تنیده می‌شوند ولی در بازارهای رونددار معمولا به خوبی عمل می‌کنند.

آموزش کراس مووینگ اوریج,استراتژی کراس مووینگ اوریج,کراس طلایی مووینگ اوریج آموزش کراس مووینگ اوریج,استراتژی کراس مووینگ اوریج,کراس طلایی مووینگ اوریج

عملکرد ضعیف مووینگ اوریج ها در بازار رنج