در این پست از سایت استار بورس اخبار کارکنان دولت,اخبار تبدیل وضعیت کارکنان دولت,آخرین خبر از طرح ساماندهی کارکنان دولت را قرار دادیم . اخبار جدید امروز از کارکنان دولت و اخبار جدید ساماندهی کارکنان دولت و اخبار جدید از تبدیل وضعیت کارکنان دولتدر سایت استار بورس . برای دیدن جدیدترین اخبار و خبر فوری دربازه کارکنان دولت و تبدیل وضعیت کارکنان دولت و طرح ساماندنی کارکنان دولت به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

اخبار کارکنان دولت,اخبار تبدیل وضعیت کارکنان دولت,آخرین خبر از طرح ساماندهی کارکنان دولت

اصلاح طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، صحن علنی مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه (۲۹ تا ۳۱ مردادماه) تشکیل جلسه خواهد داد و بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف در دستور کار نمایندگان در صحن مجلس است.

در این هفته ادامه رسیدگی به طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی، طرح ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان و طرح دو فوریتی اصلاح بند (ک) تبصره (۱) قانون بودجه ۱۴۰۲ در دستور کار مجلس است.

لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه، طرح ساماندهی کارکنان موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنجم توسعه (طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت)، طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد ‌نمایندگان آنها و طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت در دستور کارمجلس است.

گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی درباره لایحه تجارت، طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور و طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی در دستور کار صحن علنی مجلس در این هفته قرار دارد.

همچنین لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی)، لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار، طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش برای دستور کار این هفته صحن علنی مجلس پیش بینی شده است.

لایحه پروتکل ارزیابی اثرات زیست محیطی فرامرزی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر، لایحه نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی، طرح تاسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور را قرار است نمایندگان در این هفته بررسی کنند.

بررسی طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی، طرح اصلاح ماده(۱۰۰) قانون شهرداری‌ها، طرح الحاق یک تبصره به ماده (۴) قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دستور کار هفته جاری مجلس است.

در این هفته نمایندگان قرار است طرح اصلاح قانون بسیج سازندگی، طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان هر دولت، لایحه اصلاح تبصره (۵) الحاقی به ماده واحده قانون سرباز قهرمان و طرح تأسیس شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی و یا استانی را بررسی کنند.

لایحه اصلاح تبصره (۱) ماده (۲) قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی، لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبوردهندگان غیرمجاز افراد از مرزهای کشور، طرح اصلاح ماده ۵۴ قانون احکام دائمی برنامه های کشور در مورد شهرک های صنعتی و تسری آن به شهرک های کشاورزی و طرح قانونی استفساریه ماده (۶) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور در دستور هفته جاری صحن علنی مجلس است.

طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی، طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی، طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی و لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری نیز برای دستور جلسات این هفته مجلس پیش بینی شده است.

طرح توسعه بهره برداری صلح آمیز از فناوری هسته‌ای، گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوزه‌ای و بررسی تقاضای دو فوریت درباره لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران نیز در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی مجلس است.

خبر خوش درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به گام آخر رسید. سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ایرادات شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت رفع شد. پرداختی عادلانه به کارکنان و کارگران در سایه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی امکان‌پذیر است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آتی به بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می پردازند.امروز سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در جلساتی با حضور عضو شورای نگهبان، نماینده سازمان اداری و استخدامی و مرکز پژوهش‌های مجلس برطرف شد.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به دلیل تاثیری که بر امنیت شغلی می‌گذارد، برای بسیاری از کارگران و کارکنان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. طرح ساماندهی کارکنان دولت که یکی از طرح‌های مهم مورد پیگیری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نخستین سال فعالیت دوره یازدهم بود اکنون در حال سپری کردن آخرین مراحل در مسیر تصویب و اجراست. این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت.پس از آن با بررسی‌های صورت گرفته در صحن علنی اسفند ماه سال گذشته طرح ساماندهی به تصویب صحن علنی مجلس رسید و به شورای نگهبان ارسال شد.در ادامه این طرح از سوی شورای نگهبان و هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام نیز با ایردات و ابهاماتی مواجه شده و این ایرادات برای رفع به مجلس اعلام شد که طی هفته‌های گذشته این ایرادات در جلسات کمیسیون اجتماعی برطرف شد.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

«ساماندهی کارکنان دولت» در راه رسیدگی در صحن علنی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی در جلساتی با حضور عضو شورای نگهبان، نماینده سازمان اداری و استخدامی و مرکز پژوهش‌های مجلس برطرف شد.

سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: بعد از ارسال طرح به شورای محترم نگهبان این شورا نسبت به طرح ایرادات و ابهاماتی را وارد دانست و این موارد به مجلس اعلام شد که خب کمیسیون تلاش کرد در جلسات بررسی و رفع ایراد خود که با حضور عضو شورای نگهبان، نماینده سازمان اداری و استخدامی و مرکز پژوهش‌های مجلس، برگزار می‌شدند این موارد را رفع و اصلاح کند.

وی ادامه داد: اکنون ایرادات و ابهامات وارده در کمیسیون رفع شده و طرح آماده بررسی در صحن علنی مجلس است و فکر می‌کنم طی هفته‌های آتی این طرح در صحن علنی رسیدگی خواهد شد.

حسینی درخصوص چگونگی رفع ایراد شورای نگهبان پیرامون بار مالی ناشی از اجرای این طرح عنوان کرد: طبق اصل ۷۵ قانون اساسی طرح‌ها در صورتی قابل پیگیری در مجلس است که در آن شیوه تامین هزینه جدید نیز معلوم شده باشد بنابراین در این طرح مصوب شد که اجرای آن بدون افزایش هرگونه بار مالی برای دولت باشد.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح قرار است قرارداد نیروهای شرکتی در سقف اعتبارات دولت به قرارداد کار معین تبدیل شود و شرکت‌های واسطه تامین نیروی انسانی حذف شوند. با این اقدام و با حذف شرکت‌های واسطه‌ای، حقوق و مزایا به صورت مستقیم به کارکنان پرداخت می‌شود و بنابراین دولت می‌تواند در سقف اعتبارات و منابع خود بار مالی این طرح را مدیریت کند.

نماینده مردم اهواز ابراز داشت: در آخرین جلسه بررسی این طرح مصوب شد که شرط دو سال اشتغال برای تغییر قرارداد کارکنان به پایان سال ۱۴۰۱ تغییر کند؛ به این ترتیب افرادی که اسفند ماه سال گذشته به صورت شرکتی در نهادها و ادارات دولتی مشغول به کار شدند، مشمول این طرح می‌شوند.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان به کجا رسید /خبر یک نماینده مجلس

در روزهای آخر تیرماه، جلسات رفع ابهامِ طرح ساماندهی به پایان رسید و به گفته‌ی نمایندگان مجلس، طرح باید در نوبت صحن قرار بگیرد؛ اما با گذشت چند هفته هنوز این طرح به صحن نرسیده است.

کارگران مشمول طرح که تعداد آن‌ها حداقل یک میلیون نفر است، بیش از دو سال است در انتظار تصویب نهایی طرح و حذف پیمانکاران هستند؛ چرا تا این اندازه کار به تعویق افتاده است؟

محمد کعب عمیر (نماینده شوش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) در رابطه با شائبه‌ی تعلل در مطرح شدن طرح ساماندهی در صحن علنی مجلس شورا می‌گوید: در رابطه با طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت باید بگویم کمیسیون اجتماعی مجلس تمام ایراداتی که شورای نگهبان به طرح وارد دانسته بود، برطرف کرده است؛ تمام اعضای شورای نگهبان نیز با رئیس مجلس (آقای قالیباف) و هیات رئیسه مجلس صحبت کرده‌اند و خواسته‌اند که طرح ساماندهی هرچه سریع‌تر در صحن علنی مجلس مطرح شود.

به گفته وی، هیچ تعلل و یا عقب‌نشینی احتمالی به هیچ وجه در کار نیست، چراکه طرح ساماندهی و تصویب آن، یک مطالبه‌ی به حق همه‌ی کارگران کشور است.

کعب عمیر می‌گوید: اگر هفته‌ی آینده بازهم طرح ساماندهی در صحن علنی مطرح نشد و بازهم هیات رئیسه مجلس در این زمینه کوتاهی کردند، من خودم به عنوان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و فردی که در صنعت سابقه دارم و با جامعه‌ی کارگری کار و زندگی کرده‌ام، در صحن علنی تذکر شفاهی خواهم داد و مطالبه خواهم کرد که طرح هرچه سریع‌تر به صحن علنی مجلس بیاید.

نماینده شوش با بیان اینکه «همه نمایندگان مجلس نه فقط در کمیسیون اجتماعی بلکه قاطبه‌ی نمایندگان متفق‌القول هستند که طرح باید به صحن بیاید و مصوب شود» تاکید می‌کند: با توجه به نظر مثبت نمایندگان، طرح با آمدن به صحن علنی مجلس حتماً مصوب خواهد شد و جای نگرانی نیست.

برنامه‌ی هفتگی مجلس شورا منتشر شده اما در آن، خبری از طرح ساماندهی نیست؛ به نظر می‌رسد هیات رئیسه مجلس برنامه‌ای برای آمدن طرح به صحن در هفته‌ی جاری ندارد؛ با این حال، اعضای کمیسیون اجتماعی با قاطعیت در مورد پیگیری طرح ساماندهی و تصویب آن صحبت می‌کنند؛ در این میان، کارگران نگران آینده کاری خود هستند.

کعب عمیر در این رابطه می‌گوید: به حول و قوه‌ی الهی ما کار را دنبال می کنیم؛ من از جانب کمیسیون اجتماعی و اعضای آن به کارگران قول می‌دهم که با هیات رئیسه مجلس جلسه خواهیم داشت و این مطالبه را مطرح خواهیم کرد که طرح باید هرچه سریع‌تر به صحن مجلس بیاید.

به گفته وی، طرح ساماندهی در طول سه هفته قطعاً در صحن مطرح خواهد شد؛ به این معنا که اگر این هفته و هفته‌ی آینده مطرح نشود، حتماً هفته بعدتر این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده شوش در پایان بازهم تاکید می‌کند: کارگران اصلاً نگران این مساله نباشند و خاطرجمع باشند که ما در کمیسیون اجتماعی با قدرت مساله را دنبال خواهیم کرد و از هیات رئیسه با جدیت درخواست خواهیم کرد که طرح را به صحن مجلس بیاورند و مصوب کنند؛ همانطور که گفتم تصویب طرح ساماندهی یک مطالبه ملی است و باید حتماً به زودی محقق شود

گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از طرح ساماندهی کارکنان

طرح ساماندهی نیروهای شرکتی، قراردادی و پیمانکاری به کجا رسید

کارگران و کارمندان قراردادی، رسمی می‌شوند؟

ساماندهی کارکنان و کارگران شرکتی که تحت عناوین قراردادی و پیمانی در حال فعالیت می‌باشند از جمله محورها و سرفصل‌های اصلی قانون برنامه هفتم توسعه برای تامین امنیت شغلی و معیشتی نیروهای شرکتی است. موضوعی که بسیاری از نیروهای فوق منتظر اقدامات قانونی و رسمی‌شدن آن برای برقراری عدالت کاری هستند. در این مطلب به آخرین اخبار منتشره در این باره پرداخته‌ایم.
طرح ساماندهی نیروهای شرکتی، قراردادی و پیمانکاری به کجا رسید | کارگران و کارمندان قراردادی، رسمی می‌شوند؟

براساس اخبار اخیر، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است. در این طرح، نمایندگان مجلس بررسی ایرادات شورای نگهبان در این طرح را در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آتی بر عهده خواهند داشت. اظهاراتی اخیرا منتشر شده که موجبات ناراحتی و اعتراض جامعه کارگری و نیروهای شرکتی را فراهم آورده است.

در برخی از این اخبار آمده است که نمایندگان مجلس با طرح ساماندهی نیروهای شرکتی مخالف هستند. این اظهارات سبب شده تا کارگران باور کنند، گفته‌های دولت و مجلسی که خود را انقلابی و برآمده از دل مردم می‌داند با این اهداف در تناقض به حساب آید.

البته، نایب رییس مجلس در واکنش به انتشار مطالبی درباره مخالفتش با طرح ساماندهی کارکنان دولت و ممانعت از در دستور قرار گرفتن این طرح در صحن علنی می‌گوید: «بنده اساسا مخالف طرح ساماندهی کارکنان دولت نیستم و از موافقین سفت و سخت آن به شمار می‌آیم. این کار در جمع سه نفره‌ای انجام می‌شود که بنده عضو آن جمع نیستم؛ لذا هیچگونه نقش و دخالتی در تعیین دستور جلسات هفتگی مجلس ندارم. بر این اساس، نه تنها هیچگونه ممانعت و مخالفتی برای در دستور قرار گرفتن طرح ساماندهی کارکنان دولت ندارم، بلکه حتی تذکر داده و تقاضا کردم که هر چه سریعتر این طرح در دستور مجلس قرار گیرد.»

دلایل عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی

طرح ساماندهی کارکنان درحالی در دستور هفتگی ۲۸ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره وضعیت نیروهای شرکتی که می‌خواهند به استخدام دولت درآیند، اظهار کرده است که این نیروها تحت قرارداد شرکت هستند و مشکلی از نظر حقوق و دریافتی، سنوات، بیمه و غیره ندارند. اما اگر می‌خواهند به استخدام دولت درآیند، باید در آزمون استخدامی شرکت کنند.

کارگران به این موضع‌گیری‌ها انتقاد دارند و احتمال می‌دهند که رئیس سازمان امور استخدامی دوباره می‌خواهد طرح ساماندهی را از دور خارج کند. برخی از فعالان کارگری و کارگران معتقدند؛ او دو سال است به همین رسالت مشغول است!

رامین اناری (نماینده جمعی از کارگران شرکتی و قراردادی کشور) در واکنش به اظهارات رئیس سازمان اداری و استخدامی، می‌گوید: «جالب است فردی که دولت او را بدون آزمون، «قرارداد معین» کرده، حال برای هزاران کارگر که سال‌ها عرق ریخته‌اند و خدمت سازنده داشته‌اند، نسخه‌ آزمون می‌پیچد! آقای لطیفی لطف کنید و برای ما کارگران نسخه‌ی آزمون نپیچید»

وی ادامه می‌دهد: «یادمان نرفته دولت رای بدوی و رای تجدیدنظر دیوان عدالت مبنی بر ممنوعیت به‌کارگیری میثم لطیفی را نقض کرد و فردی را که نباید در بدنه‌ی دولت باشد در مدیریت سازمان امور استخدامی نگه داشت؛ حالا او می‌گوید نیروهای شرکتی دولت نباید جذب شوند!»

براساس آخرین خبرها، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اتمام بررسی ابهام‌ها و ایرادهای شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داده است. در این طرح قرارداد کارمعین با نیروهای دولتی، بدون افزایش هرگونه بار مالی برای دولت منعقد می‌شود و مدیریت منابع هم به دولت واگذار شده است.

به گفته وی، این هفته ایرادات شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع شد و برای ارائه به صحن علنی تقدیم هیات رییسه شد که به احتمال زیاد در روزهای هفته آینده در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

بنابر اعلام نمایندگان مجلس؛ در قالب این طرح قرار است قرارداد نیروهای شرکتی در سقط اعتبارات دولت به قرارداد کارمعین تبدیل شود و شرکت های واسطه تامین نیروی انسانی حذف شوند. با این اقدام و با حذف شرکت های واسطه ای، حقوق و مزایا به صورت مستقیم به کارکنان پرداخت می شود و بنابراین دولت می‌تواند در سقف اعتبارات و منابع خود بار مالی این طرح را مدیریت کند.

گفتنی است؛ در آخرین جلسه بررسی این طرح مصوب شد که شرط دو سال اشتغال برای تغییر قرارداد کارکنان به پایان سال ۱۴۰۱ تغییر کند؛ به این ترتیب افرادی که اسفند ماه سال گذشته به صورت شرکتی در نهادها و ادارات دولتی مشغول به کار شدند، مشمول این طرح می شوند.

,اخبار ساماندهی کارکنان دولت,اخبار طرح ساماندهی کارکنان دولت,آخرین اخبار ساماندهی کارکنان دولت,خبر کارکنان دولت,اخبار حقوق کارکنان دولت,اخبار عیدی کارکنان دولت,اخبار افزایش حقوق کارکنان دولت,اخبار مجلس ساماندهی کارکنان دولت,اخبار ساماندهی کارکنان دولت قطره,خبر جدید ساماندهی کارکنان دولت,اخرین اخبار طرح ساماندهی کارکنان دولت,اخبار جدید از طرح ساماندهی کارکنان دولت,اخبار جدید از طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت,خبر ساماندهی کارکنان دولت,خبر فوری ساماندهی کارکنان دولت,آخرین اخبار طرح ساماندهی کارکنان دولت,اخرین خبر طرح ساماندهی کارکنان دولت,آخرین اخبار از طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت,خبر طرح ساماندهی کارکنان دولت,جدیدترین اخبار طرح ساماندهی کارکنان دولت,اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت,آخرین اخبار طرح ساماندهی کارکنان دولت قطره,اخرین اخبار تبدیل وضعیت کارکنان دولت,خبر تبدیل وضعیت کارکنان دولت,اخرین اخبار تبدیل وضعیت کارکنان دولت قطره,آخرین خبر تبدیل وضعیت کارکنان دولت,خبر جدید تبدیل وضعیت کارکنان دولت,آخرین خبر از ساماندهی کارکنان دولت,آخرین خبر از طرح ساماندهی کارکنان دولت قطره,آخرین خبر از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز,آخرین خبر ساماندهی کارکنان دولت,جدیدترین اخبار ساماندهی کارکنان دولت,اخرین اخبار ساماندهی کارمندان دولت,خبر جدید از ساماندهی کارکنان دولت,خبر کارمندان دولت,خبر کارمند دولت,خبر عیدی کارکنان دولت,خبر جدید کارکنان دولت,خبر حقوق کارکنان دولت,اخبار حقوق کارمندان دولت,آخرین اخبار حقوق کارمندان دولت,آخرین اخبار افزایش حقوق کارکنان دولت,آخرین اخبار از حقوق کارکنان دولت,آخرین اخبار از افزایش حقوق کارکنان دولت,اخبار حقوق کارمندان دولت ۱۴۰۲,اخبار حقوق کارمندان دولت قطره,آخرین اخبار حقوق کارکنان دولت,زمان پرداخت عیدی کارمندان دولت,زمان پرداخت عیدی کارکنان دولت,اخبار عیدی کارمندان دولت,ميزان عيدي كارمندان دولت,اخرین اخبار افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲,جدیدترین اخبار افزایش حقوق کارمندان دولت,اخبار افزایش حقوق کارمندان دولت,خبر افزایش حقوق کارکنان دولت,اخبار افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 1402,آخرین اخبار افزایش حقوق کارکنان دولت 1402,آخرین اخبار افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 1402,اخبار مجلس طرح ساماندهی کارکنان دولت