استراتژی سیگنال گرفتن از مووینگ اوریج,کاربردهای انواع مووینگ اوریج

اگر به دنبال استراتژی سیگنال گرفتن از مووینگ اوریج,کاربردهای انواع مووینگ اوریج و روش و نحوه گرفتن سیگنال خرید یا فروش با استفاده از اندیکاتور مووینگ اوریج میانگین متحرک هستید پیشنهاد میکنم این مطلب از سایت استار بورس را حتما ببینید …

,کاربرد مووینگ اوریج ها,کاربرد مووینگ اوریج,کاربرد اندیکاتور مووینگ اوریج,استفاده از اندیکاتور مووینگ اوریج,نحوه استفاده از اندیکاتور مووینگ اوریج,استفاده از مووینگ اوریج,استفاده از مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,نحوه استفاده از مووینگ اوریج,آموزش استفاده از مووینگ اوریج,روش استفاده از مووینگ اوریج,استفاده از اندیکاتور مووینگ اوریج,نحوه استفاده از مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,نحوه استفاده از اندیکاتور مووینگ اوریج,چگونه از مووینگ اوریج استفاده کنیم,استفاده از دو مووینگ اوریج

استراتژی سیگنال گرفتن از مووینگ اوریج,کاربردهای انواع مووینگ اوریج

استراتژی سیگنال گرفتن از مووینگ اوریج,کاربردهای انواع مووینگ اوریج

سیگنال خرید و فروش با اندیکاتور مووینگ اوریج

استفاده و کاربردهای اندیکاتور مووینگ اوریج در بورس

اگر می خواهید از روش استفاده و آموزش گرفتن سیگنال خرید یا فروش با استفاده از اندیکاتور مووینگ اوریج آشنا شوید در کانال تلگرام سایت استار بورس به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

کانال تلگرام آموزش بورس و نوسان گیری در بورس استار بورس

آیدی تلگرام : AZARBAIJAN10

استراتژی سیگنال گرفتن از مووینگ اوریج,کاربردهای انواع مووینگ اوریج

۱- به عنوان حمایت و مقاومت داینامیک (پویا)

به اینصورت که شما یک مووینگ اوریج با دوره زمانی خاص را روی چارت می‌اندازید و به واکنش قیمت در گذشته به آن توجه می‌کنید.

مثلا فلان سهم به موونیگ 55 در تایم روزانه حساس است. هر سهم یا دارایی تنظیم خاصی برای میانگین متحرک نیاز دارد که به آن حساس است و باید بگردید و پیدا کنید.

استراتژی سیگنال گرفتن از مووینگ اوریج,کاربردهای انواع مووینگ اوریج سیگنال گرفتن از مووینگ اوریجکاربردهای انواع مووینگ اوریج 2

۲- از کراس و برخورد مووینگ با هم می‌توان سیگنال خرید و فروش گرفت

در این روش به حداقل دو مووینگ اوریج نیاز است، یکی با دوره زمانی بالا یعنی کندتر و دیگری با دوره زمانی کوچک یعنی تند تر.

هر موقع میانگین متحرک تندتر به زیر میانگین متحرک کندتر رسید، سیگنال فروش صادر می‌شود و هر موقع میانگین متحرک تندتر بالاتر از میانگین متحرک کندتر قرار گرفت، سیگنال خرید صادر می‌شود.

البته ضعف این روش در بازارهای رنج (روند خنثی) است که مووینگ اوریج‌ها به طور دائم در هم پیچیده و تنیده می‌شوند ولی در بازارهای رونددار معمولا به خوبی عمل می‌کنند.

استراتژی سیگنال گرفتن از مووینگ اوریج,کاربردهای انواع مووینگ اوریج سیگنال گرفتن از مووینگ اوریجکاربردهای انواع مووینگ اوریج3

۳- خاصیت دافعه و جاذبه در میان مووینگ اوریج‌ها

در این روش شما به حدودا ۱۰ عدد مووینگ اوریج با دوره‌های زمانی مناسب نیاز دارید.

مبحثی که در اینجا وجود دارد یک اصل جالب است.

وقتی همه‌ی این ده مووینگ اوریج به هم فشرده می‌شوند به مانند یک فنر فشرده شده عمل می‌کنند و قدرت زیادی در آنها ذخیره می‌شود.

این انرژی می‌تواند در جهتی خاص آزاد شده و منجر به افرایش یا کاهش شدید قیمت شود که در این حالت مووینگ‌ اوریج‌ها به تدریج از هم دور می‌شوند (دفع می‌شوند).

قانون فشردگی قیمت را به بالا پرتاب کرده است.

قانون فشردگی قیمت را به بالا پرتاب کرده است.

قانون فشردگی قیمت را به پایین پرتاب کرده است.

قانون فشردگی قیمت را به پایین پرتاب کرده است.

قانون فشردگی باعث رشد شدید قیمت شده است.

قانون فشردگی باعث رشد شدید قیمت شده است.

کاربردهای دیگری هم برای مووینگ‌ها وجود دارد که شما می‌توانید در آن به تحقیق بپردازید.

در خیلی از سیستم‌های معاملاتی دنیا یک پایه‌ی اصلی همیشه میانیگین‌های متحرک هستند، پس به آنها بها دهید و به تحقیق در مورد آنها بپردازید.

گرفتن سیگنال خرید یا فروش از طریق قطع کردن خطوط مووینگ اورج ها

برای اینکار احتیاج به فعال کردن دو مووینگ اورج دارید که دوره زمان یکی بالاتر و دوره زمانی یکی پایین تر باشد بطور مثال یکی 50 دیگری 25 .

شما هر زمان مشاهده کردید موینگ اورج 25 ، خط مووینگ اورج 50 را به شما بالا قطع کرد سیگنال خرید گرفته و دقیقا بلعکس در زمان هایی که مویینگ 25 به طرف پایین موویینگ 50 را قطع کرد شما سیگنال فروش خواهید گرفت که باید توجه داشته باشید این سیگنال گرفتن در بازارهای روند کاربرد دارد و در بازارهای رنج سیگنال هایش اعتبار بسیار پایینی دارند.

مووینگ اوریج چیست و چگونه سیگنال در جهت استراتژی بگیریم

قانون فشردگی در مووینگ اورج ها

برای این روش هم شما حداقل به 8 تا 10 مووینگ اورج احتیاج دارید در بازده زمانی های مختلف .

این قانون به این صورت هست که هر زمان هر 10 مووینگ روی هم قرار گرفتند و یا به اصطلاح مثل فنر فشرده شدند باید انتظار این را داشته باشیم که یک روند بسیار قدرتمند (نزولی یا صعودی ) در آینده ایجاد خواهد شد و طبق شکلی که مشاهده میکنید پس از آزاد شدن فشردگی مویینگ ها از هم دور میشوند.

استراتژی سیگنال گرفتن از مووینگ اوریج,کاربردهای انواع مووینگ اوریج

کلمات کلیدی : ,,مووینگ اوریج,مووینگ اوریج چیست,مووینگ اوریج 200,مووینگ اوریج های مهم,مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,مووینگ اوریج Pdf,مووینگ اوریج ارز دیجیتال,مووینگ اوریج 200 روزه,مووینگ اوریج اکسپوننشیال,مووینگ اوریج Ema,کراس مووینگ اوریج چیست,سیگنال مووینگ اوریج چیست,مووینگ اوریج ها چیست,منظور از مووینگ اوریج چیست,مووینگ اوریج 200 در تریدینگ ویو,استراتژی مووینگ اوریج 200,فیلتر مووینگ اوریج 200 روزه,آموزش مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,مووینگ اوریج تریدینگ ویو,استفاده از مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,نحوه استفاده از مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,آموزش اندیکاتور مووینگ اوریج در تریدینگ ویو,اندیکاتور مووینگ اوریج ارز دیجیتال,بهترین مووینگ اوریج برای ارز دیجیتال,آموزش مووینگ اوریج در ارز دیجیتال,بهترین اعداد مووینگ اوریج در ارز دیجیتال,فیلتر کراس مووینگ اوریج ارز دیجیتال,اندیکاتور مووینگ اوریج اکسپوننشیال,دانلود اندیکاتور مووینگ اوریج اکسپوننشیال

——————————————–

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس