فیلم کوتاه سیاه اما روشن نازنین کریمی تمام جوایز جشنواره ایتالیا را دریافت نمود. نازنین کریمی متولد 19 مرداد 1360 در تهران می‌باشد. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر را داراست. نازنین کریمی در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده است که فرزند دوم این خانواده است و به گفته خودش یک مرداد ماهی خوش قلب و مهربان است. کریمی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و در 13 فروردین بعنوان دروغ سیزده اعلام که ازدواج کرده است.

این بازیگر زن ایرانی ملکه ایتالیا شد + عکس های او

این بازیگر زن ایرانی ملکه ایتالیا شد + عکس های او

نازنین از کودکی عاشق بازیگری بوده و آن را به عنوان شغل آینده خود انتخاب نموده است. نازنین کریمی با نیکی کریمی نسبت فامیلی ندارد.

بازیگر زن ایرانی ملکه ایتالیا شد ع 1

نازنین بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما و تلویزیون شد. فیلم کوتاه سیاه اما روشن به کارگردانی نازنین کریمی و تهیه کنندگی امیرحسین نفر تمامی جوایز بخش اصلی مسابقه جشنواره فیلم آمیکورتی ایتالیا را دریافت نمود. این جشنواره با حضور فیلمسازان کشورهای مختلف بیست و ششم ژوئن در تورین ایتالیا برگزار گردید.

فیلم «سیاه اما روشن» نازنین کریمی جوایز بهترین بازیگر زن، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان و تندیس بهترین فیلم را برای این بازیگر زیبا و جوان ایرانی به همراه داشت.