استار بورس

این بازیگر زن ایرانی ملکه ایتالیا شد! + عکس و بیوگرافی

فیلم کوتاه سیاه اما روشن نازنین کریمی تمام جوایز جشنواره ایتالیا را دریافت نمود. نازنین کریمی متولد 19 مرداد 1360 در تهران می‌باشد. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر را داراست. نازنین کریمی در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده است که فرزند دوم این خانواده است و به گفته خودش یک مرداد ماهی خوش قلب و مهربان است. کریمی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و در 13 فروردین بعنوان دروغ سیزده اعلام که ازدواج کرده است.

این بازیگر زن ایرانی ملکه ایتالیا شد + عکس های او

این بازیگر زن ایرانی ملکه ایتالیا شد + عکس های او

نازنین از کودکی عاشق بازیگری بوده و آن را به عنوان شغل آینده خود انتخاب نموده است. نازنین کریمی با نیکی کریمی نسبت فامیلی ندارد.

نازنین بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما و تلویزیون شد. فیلم کوتاه سیاه اما روشن به کارگردانی نازنین کریمی و تهیه کنندگی امیرحسین نفر تمامی جوایز بخش اصلی مسابقه جشنواره فیلم آمیکورتی ایتالیا را دریافت نمود. این جشنواره با حضور فیلمسازان کشورهای مختلف بیست و ششم ژوئن در تورین ایتالیا برگزار گردید.

فیلم «سیاه اما روشن» نازنین کریمی جوایز بهترین بازیگر زن، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان و تندیس بهترین فیلم را برای این بازیگر زیبا و جوان ایرانی به همراه داشت.

خروج از نسخه موبایل