در ادامه عکس برزو ارجمند و همسر هنرمندش را خواهید دید. برزو ارجمند متولد ۷ فروردین ۱۳۵۴ می‌باشد که در مشهد به دنیا آمده است. او بازیگر سینما، تلویزیو،ن تئاتر و خواننده است. ارجمند مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در عرصه بازیگری و کارگردانی دریافت نموده است.

برزو ارجمند

برزو ارجمند

برزو ارجمند در سن ۳ سالگی با بازی در تئاتر پدرش بازیگری را تجربه نموده است.

پارمیس زند

پارمیس زند

این بازیگر پدر خود انوشیروان ارجمند را استاد خود می‌داند. بهاره ارجمند که خواهر بروز می باشد از بازیگران تئاتر است و همسر او به نام پارمیس زند از طراحان چهره پردازی سینماست.

پارمیس زند

پارمیس زند

عمویش داریوش ارجمند هم از بازیگران شاخص می باشد.

انوشیروان ارجمند

انوشیروان ارجمند

برزو ارجمند برای بازی در سریال‌ های مشق عشق و یک وجب خاک از شبکه‌ های جام جم و ۳ جایزه بهترین بازیگر را دریافت نمود.

3

داریوش ارجمند

همچنین برای بازی در سریال قهوه تلخ کاندید بهترین بازیگری از جشن حافظ گردید. او برای بازی در فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساخته وحید جلیلوند نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره شهر و جشن منتقدان سینمای ایران شد.

سریال قهوه تلخ

سریال قهوه تلخ

به دنبال اغتشاشات در سال ۱۴۰۱ ایران برزو ارجمند به همراه احسان کرمی در آذر ۱۴۰۱ به جمع معترضان خارج از ایران پیوستند. برزو ارجمند که هم اکنون در خارج ایران مشغول تبلیغ علیه کشورش توسط باجناق آمریکایی خود جذب و به خارج از کشور رفت.

اغتشاشات در سال ۱۴۰۱

اغتشاشات در سال ۱۴۰۱

برزو ارجمند با سریال زیر چتر خورشید در سال ۱۳۷۳ وقتی که ۱۹ سال بیشتر نداشت برای بار اول جلوی دوربین رفت و وارد قاب تلویزیون شد. فیلم سینمایی سفر سرخ‌ را در سال ۱۳۷۹ بازی کرد، در سال ۱۳۸۰ وقتی که ۲۶ سال بود با بازی در سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان شناخته شد و در سال ۱۳۸۱ با بازی در سریال پشت کنکوری ها به شهرت رسید.

سریال زیر آسمان شهر

سریال زیر آسمان شهر

برزو ارجمند یک آلبوم به نام غریبه آشنا را منتشر کرد و تیتراژ چند سریال را خواننده است. او چندین تک آهنگ را خواننده است که استقبال چندانی از آن نشد.

آلبوم به نام غریبه آشنا

آلبوم به نام غریبه آشنا

برزو ارجمند در سال ۱۳۹۰ با همکلاسی خود به نام پارمیس زند ازدواج کرد که حاصل ازدواج این زوج یک پسر به نام جانیار می‌باشد که در سال ۱۳۹۲ به دنیا آمده است.

جانیار ارجمند

جانیار ارجمند

ماجرای آشنایی بروز ارجمند و همسرش از زبان برزو ارجمند بدین گونه است:  پارمیس کار گریم و طراحی صحنه انجام می داد و من بازیگری می کردم و همکاری بین ما وجود داشت مدتی بعد پارمیس از ایران رفت و وقتی که برای یک سفر کوتاه به ایران برگشته بود برای دیدن اون با دوستان خود رفتیم و پس از نیم ساعت یهو به این نتیجه رسیدم که برای همسری بسیار فرد مناسبی است و از او پرسیدم که با من ازدواج میکنی؟ پارمیس در ابتدا به شوخی گرفت و بعد از کمی فکر کردن گفت: آره و ما باهم ازدواج کردیم که حاصل ازدواج ما یک پسر دوست داشتنی می باشد.

از جمله آثار ارجمند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

انفرادی (١٣٩٨)، بازیوو (١٣٩٧)، کاتی و ستاره (۱۳۹۷)، زندانی‌ها (۱۳۹۷)، زهرمار (۱۳۹۷)، قهرمانان کوچک (۱۳۹۵)، سه بیگانه (۱۳۹۳)، اشنوگل (۱۳۹۵)، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت (۱۳۹۳)، مجرد ۴۰ ساله (۱۳۹۳)،معراجی‌ها (۱۳۹۲)، پل چوبی (۱۳۹۰)، از ما بهترون/از ما بهتران (۱۳۸۸)، تهران در جستجوی زیبایی (۱۳۸۸)، محیا (۱۳۸۶)، روز سوم (۱۳۸۵)، پروانه‌ای در مه (۱۳۸۴)، انتخاب (۱۳۸۳)، جایی دیگر (۱۳۸۱)، سفر سرخ (۱۳۷۹)