رئیس پلیس آگاهی استان گیلان علیرضا حدادی در صحبتی از بازداشت دزد حرفه‌ای کیف و شناسایی دو فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد .

دستگیری کیف قاپ سابقه دار در رشت

دستگیری کیف قاپ سابقه دار در رشت

این مقام قضایی با بیان اینکه رویارویی با سرقت ( دزدی) و ناهنجاری های اجتماعی نیاز به همکاری عموم مردم دارد اعلام کرد : برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

ایشان در ادامه گفت به دنبال دو فقره کیف قاپی توسط موتورسواران در سطح شهر رشت، موضوع پیگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در صحبتی اعلام کرد:

کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات فنی و گشت‌های محسوس و نامحسوس، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

همچنین در ادامه خاطرنشان کرد:

 سارق سابقه‌دار 37 ساله در تحقیقات پلیس به 2 فقره کیف قاپی و یک فقره ایراد ضرب و جرح یکی از شهروندان در سطح شهر رشت اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حدادی در آخر صحبت های خود  امنیت یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای جامعه خواند و بیان کرد یکی از اصلی ترین دغدغه های پلیس آگاهی تامین و ارتقا امنیت مردم است.

منبع:رکنا