به گزارش استاربورس، ما در برخی مواقع نیاز به درآمد از طریق بهترین آنتی بیوتیک های طبیعی داریم. در مواقعی که عفونت ایجاد می‌شود در مرحله اول توصیه می‌شود که آنتی بیوتیک استفاده شود اما جالب و بهتر این است که اگر بدن شما در شرایط خاصی قرار ندارد، شما برای درمان عفونت از آنتی بیوتیک‌های طبیعی استفاده نمایید.  هر یک از ما ممکن است ندانیم که در اطراف ما آنتی بیوتیک‌های طبیعی بسیاری وجود دارد. هر فرد ممکن است در طول زندگی خود بارها در معرض عفونت قرار بگیرد.

پس نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که آنتی بیوتیک‌های طبیعی در مقابل عفونت‌های باکتریایی بسیار تاثیرگذاری خوبی دارند.هنگامی که بدن شما به آنتی بیوتیک نیاز ندارد در صورت استفاده سبب می‌شود که پزشک مصرف دارو را در شما محدود نماید پس لازم است که از مصرف سرخود این دارو جدا خودداری کنید.

آنتی بیوتیک‌های طبیعی در بسیاری از موارد باعث پیشگیری و درمان می‌شود سبب می‌شود که سیستم ایمنی بدن بالا برود و از ایجاد عفونت جلوگیری می‌کند در کودکان هم مصرف این آنتی بیوتیک‌ها موثرتر است.

بهترین آنتی بیوتیک های طبیعی

ما در اینجا لیسی را به شما ارائه می‌کنیم که به بدن شما کمک می‌کند که عفونت‌ها را از بین ببرد به همین علت به عنوان آنتی بیوتیک‌های طبیعی شناخته شده است.

سیر

یکی از مواد طبیعی که به عنوان به عنوان آنتی بیوتیک طبیعی شناخته شده است سیر می‌باشد .علی‌الخصوص سیر خام که برای مقابله با عفونت‌ها بسیار موثر است.
درون سیر رادیکال‌های آزاد و آنتی اکسیدان زیادی وجود دارد. خاصیت آنتی بیوتیکی که در سیر وجود دارد به خاطر ترکیبات سولفولدار آن به نام آلسینین می‌باشد. این گیاه خوش طعم همچنین دارای خواص ضد قارچی، ضد ویروسی و نیز ضد انگلی نیز می‌باشد. از سیر به عنوان رقیق کننده خون استفاده می‌شود. هنگامی که شما می‌خواهید از سیر به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی استفاده کنید می‌بایست قبل از آن با پزشک خود مشورت نمایید.

عسل

یکی دیگر از آنتی بیوتیک های طبیعی که در مقابل باکتری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و سبب بالا بردن سیستم ایمنی بدن می‌شود عسل است
عسل همچنین در درمان سوختگی و زخم بسیار مناسب می‌باشد. در عسل مقدار زیادی هیدروژن پروکساید وجود دارد که دارای مقادیر بالایی قند است که موجب مانع از رشد کردن باکتری‌ها می‌گردد. هنگامی که شما چای گیاهی را با عسل مخلوط می‌کنید در درمان عفونت‌های داخلی باکتریایی کمک شایانی می‌کند.بدین گونه که عسل باعث خارج شدن رطوبت باکتری‌ها می‌شود و باکتری‌ها در اثر خشک شدن از بین می‌روند. به این نکته توجه کنید که هرگز نباید به کودکان زیر یک سال عسل داد.

روغن آویشن

آویشن نیز از جمله گیاهانی است که می‌تواند در برابر میکروب‌هایی که به آنتی بیوتیک مقاوم هستند مفید واقع شود. عصاره آویشن را فقط برای استعمال خارجی مورد استفاده قرار می‌دهند شما هیچگاه نباید عصاره آویشن را بخورید. افرادی که دارای فشار خون بالا پرکاری تیروئید هستند هیچگاه نباید از عصاره آویشن استفاده کنند.

روغن ارگانو

ارگانو و روغن حاصل از آن به عنوان یک ماده ضد باکتریایی طبیعی در مقابل باکتری‌هایی که سبب ایجاد عفونت می‌شوند به ویژه در مورد رشد بیش از حد کاندیدا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
هنگامی که شما دچار سرماخوردگی یا آنفولانزا شده‌اید به شما توصیه می‌کنیم که از ارگانو استفاده کنید.
برای استفاده از روغن ارگانو لازم است شما آن را در آب یا یک روغن حامل رقیق نمایید و بر اساس مقداری که به شما توصیه شده از آن مصرف کنید.