در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir بهترین تایم فریم برای واگرایی در تحلیل تکنیکال و معامله کدام تایم فریم است را قرار دادیم . انتخاب یک تایم فریم مناسب برای انجام معامله و ترید بر اساس واگرایی صعودی و نزولی اندیکاتورها امری بسیار مهم می باشد . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش کامل و جامع تشخیص و شناسایی بهترین و مناسب ترین تایم فریم برای واگرایی در ترید و معاملات …

 

 

هنگام انجام معاملات در زمینه ارزهای دیجیتال، قطعا با تایم فریم‌های مختلفی سروکار خواهید داشت.

اما آیا تابه‌حال به بهترین تایم فریم برای انجام بهترین معاملات ارز دیجیتال فکر کرده‌اید؟

معامله در این بازار ممکن است برای بسیاری از افراد کاری دشوار باشد.

اگر یک تازه‌کار هستید، ممکن است نتوانید مدت‌زمان مورد نیاز برای سود مورد انتظار و خروج از معاملات در بازار ارزهای دیجیتال را تخمین بزنید.

از این رو تعیین بهترین تایم فریم برای واگرایی نمودار‌های عمق بازار رمزارزها تکنیکی است که در این راستا به شما کمک می‌کند.

یکی از بهترین جنبه‌های معاملات ارز دیجیتال این است که در 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته در دسترس تمامی فعالان این بازار است.

این ویژگی به مردم سراسر دنیا بیشترین انعطاف را از نظر تجارت می‌دهد و باعث می‌شود تا در هر زمانی از روز که برای آن‌ها مناسب‌تر است معامله کنند.

با این حال، موفقیت نهایی یک معامله‌گر در بازار ارز دیجیتال به تایم فریم و تعداد دفعات استفاده از آن در معاملات استراتژیک خود بستگی دارد.

به همین دلیل در این مطلب با تایم فریم، بهترین آن برای تشخیص واگرایی نمودار ارزهای دیجیتال و نیز نحوه استفاده صحیح از آن‌ها برای این کار آشنا می‌شویم.

تایم فریم چیست؟

در حالی که نام‌گذاری تایم فریم در معاملات ارز دیجیتال زیاد دقیق نیست، با این وجود می‌تواند اطلاعات کلی در مورد مفاهیمی مانند بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت برای تریدرهایی که از تکنیک‌های معاملاتی مختلف استفاده می‌کنند به ما بدهد.

 

چگونه از یک تایم فریم استفاده کنیم؟

در معاملات ارزهای دیجیتال، یک تایم فریم به هر زمان از پیش تعیین‌شده‌ای که طی آن معامله انجام می‌شود، گفته می‌شود.

دقیقه‌ها، ساعت‌ها، روزها و هفته‌ها رایج‌ترین تایم فریم‌ها در نمودارهای عمق بازار هستند.

بنابراین شما باید بهترین تایم فریم برای واگرایی یا تشخیص هر نشانگر دیگری را برای خود انتخاب کنید که به بهترین شکل با رویکرد معاملاتی شما سازگار باشد.

زمانی که مطالعه بازار خود را کامل کردید و مشخص کردید که می‌خواهید چه نوع معامله‌گری باشید، می‌توانید تجارت در بازار ارزهای دیجیتال را شروع کنید.

همچنین با انتخاب یک تایم فریم بهینه می‌توانید با بررسی بهتر واگرایی‌ها، استراتژی خود را در یک بازه زمانی مشخص اجرا کنید.

تجزیه‌وتحلیل تایم فریم یک توانایی بسیار مهم برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال است.

این امر نیازمند خواندن نمودارها و ابداع تاکتیک‌هایی برای تشخیص واگرایی و سود بردن از تغییرات بازار است. ب

یشتر معامله‌گران با انتخاب یک تایم فریم طولانی‌ و کوتاه‌ شروع می‌کنند. هنگام انجام بررسی‌ چند تایم فریم، معامله‌گران معمولا از نسبت 1:4 یا 1:6 استفاده می‌کنند.

به این صورت که از نمودار چهار یا شش‌ساعته به‌عنوان تایم فریم طولانی‌تر و نمودار یک‌ساعته به‌عنوان تایم فریم کوتاه‌تر کمک می‌گیرند.