برای ثبت نام در مرحله دوم سامانه فروش خودرو یکپارچه تخصیص خودرو خرداد ماه 1402 و همچنین دیدن شرایط ثبت نام جدید سایپا در مرحله دوم سامانه یکپارچه می توانید به آدرس این سایت مراجعه کنید . برای دیدن قیمت خودروهای سامانه یکپارچه سایپا و مدیران خودرو و کرمان موتور و فردا موتورز و فهرست و اسامی خودروهای سامانه یکپارچه مرحله دوم خرداد 1402 به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با تاریخ و زمان و شرایط و قیمت خودرو ثبت نامی اطلس سایپا در سامانه یکپارچه خودرو خرداد 1402 …

شرایط فروش سایپا اطلس برای اولین بار

شرایط فروش سایپا اطلس برای اولین بار در دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه خرید خودرو اعلام شد.

شرایط فروش سایپا اطلس در دومین مرحله سامانه یکپارچه خرید خودرو توسط سایپا اعلام شد. در این شرایط فروش سه طرح فروش عادی، جوانی و جمعیت (مادران) و خودروهای فرسوده گنجانده شده است.

مشخصات فنی سایپا اطلس

سایپا اطلس در همه تیپ ها پیشرانه ۱.۵ لیتر چهار سیلندر هشت سوپاپ را داریم که M15-GSI نام دارد. تفاوت این پیشرانه نسبت به موتور M15 معمولی، اضافه شدن هدرز و زمان بندی متغیر سوپاپ ها است که باعث می شود گشتاور بیشتری در دورهای پایین تر در دسترس باشد.

این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را دارد و همانطور که گفته شد قدرت از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT و یا ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد.

نسخه S از سایپا اطلس در واقع همان کوییک بوده که بروزرسانی شده است. در این خودرو امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کیسه هوای راننده سرنشین، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک عقب، چراغ های همراهی تا درب منزل، کامپیوتر سفر، چراغ های روشنایی روز، رادیو پخش (AUX، USB و بلوتوث)، سنسور پایش فشار باد تایر ها (TPMS)، سنسور نور و… را داریم.

قیمت سایپا اطلس

سایپا اطلس نمونه فیس لیفت شده و بهینه شده سایپا کوییک است. پیش بینی می شود این خودرو قیمتی بالاتر از سایپا کوییک اتوماتیک در کارخانه داشته باشد. در حال حاضر کوییک اتوماتیک پلاس در کارخانه قیمتی برابر با ۳۲۷ میلیون تومان دارد.

آغاز مرحله دوم فروش خودروها از طریق سامانه یکپارچه (ثبت پنج اولویت خودرویی متقاضیان) از سوم خرداد ماه به شروع شده است و تا دهم خرداد ادامه خواهد داشت.

در این رابطه، خودروهای مونتاژی با مصوبه شورای رقابت مطابقت کرده و خودروسازان نیز ملزم به اجرای این مصوبه بودند.

پس از گذشت چند روز، خودروسازان نیز این مصوبه را پذیرفتند. با این حال، اعلام قیمت‌هایی که توسط شرکت‌های خودروساز ارائه شده، متقاضیان را سردرگم کرده و آنها نمی‌دانند کدام یک از این قیمت‌ها باید به عنوان ملاک استفاده شود. در این گزارش، به این موضوع پرداخته می‌شود.

در جلسه روز ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲، شورای رقابت تصمیم‌گیری درباره قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی را به عهده گرفت.