برای اطلاع تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال اتریوم و نحوه خرید و فروش ارز اتریوم از صرافی ایرانی و خارجی و قیمت و اخبار جدید از آینده ارز دیجیتال اتریوم.

داده زنده قیمت ETH

قیمت زنده اتریوم امروز 1215.87 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 4674074011 دلار است. ما قیمت ETH خود را به دلار در زمان واقعی به روز می کنیم. اتریوم در 24 ساعت گذشته 0.30 درصد کاهش یافته است. رتبه فعلی CoinMarketCap در رتبه دوم قرار دارد، با ارزش بازار زنده 148,790,301,830 دلار. دارای عرضه در گردش 122,373,866 سکه ETH و حداکثر. عرضه در دسترس نیست

تحليل تكنيكال اتریوم,قیمت اتریوم Ethereum,حجم معاملات اتریوم,اخبار ارز دیجیتال اتریوم

اگر می‌خواهید بدانید که اتریوم را با نرخ فعلی از کجا بخرید، در حال حاضر بایننس، OKX، BTCEX، BingX و Bitrue برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای معامله در سهام اتریوم هستند. می‌توانید موارد دیگری را که در صفحه مبادلات رمزنگاری ما فهرست شده‌اند پیدا کنید.

اتریوم (ETH) چیست؟

اتریوم یک سیستم بلاک چین غیرمتمرکز منبع باز است که دارای ارز دیجیتال خود یعنی اتر است. ETH به عنوان یک پلتفرم برای بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر و همچنین برای اجرای قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز عمل می کند.

اتریوم اولین بار در سال 2013 توسط ویتالیک بوترین توصیف شد. بوترین، همراه با سایر بنیانگذاران، بودجه پروژه را در یک فروش عمومی آنلاین در تابستان 2014 تضمین کردند. تیم پروژه موفق شد 18.3 میلیون دلار بیت کوین به دست آورد و قیمت اتریوم در عرضه اولیه سکه (ICO) 0.311 دلار بود. ، با فروش بیش از 60 میلیون اتر. با در نظر گرفتن قیمت اتریوم در حال حاضر، بازده سرمایه گذاری (ROI) با نرخ سالانه بیش از 270 درصد می شود که اساساً از تابستان 2014 هر سال سرمایه گذاری شما تقریباً چهار برابر می شود.

هدف ادعایی خود اتریوم تبدیل شدن به یک پلتفرم جهانی برای برنامه‌های غیرمتمرکز است که به کاربران از سراسر جهان اجازه می‌دهد نرم‌افزارهایی را بنویسند و اجرا کنند که در برابر سانسور، خرابی و تقلب مقاوم است.

بنیانگذاران اتریوم چه کسانی هستند؟

اتریوم در مجموع هشت بنیانگذار دارد – تعداد غیرمعمولی برای یک پروژه رمزنگاری. آنها برای اولین بار در 7 ژوئن 2014 در زوگ سوئیس ملاقات کردند.

ویتالیک بوترین روسی-کانادایی شاید شناخته شده ترین از این دسته باشد. او کاغذ سفید اصلی را نوشت که برای اولین بار اتریوم را در سال 2013 توصیف کرد و هنوز هم روی بهبود پلتفرم تا به امروز کار می کند. قبل از ETH، بوترین یکی از بنیانگذاران وب سایت خبری مجله بیت کوین بود.
برنامه نویس بریتانیایی گاوین وود مسلماً دومین بنیانگذار مهم ETH است، زیرا اولین پیاده سازی فنی اتریوم را در زبان برنامه نویسی C++ کدنویسی کرد، زبان برنامه نویسی بومی اتریوم را Solidity پیشنهاد کرد و اولین مدیر ارشد فناوری بنیاد اتریوم بود. قبل از اتریوم، وود یک دانشمند محقق در مایکروسافت بود. پس از آن، او به تأسیس بنیاد Web3 پرداخت.

از دیگر بنیانگذاران اتریوم می توان به موارد زیر اشاره کرد: – آنتونی دی ایوریو، که این پروژه را در مراحل اولیه توسعه آن به عهده گرفت. – چارلز هاسکینسون، که نقش اصلی را در ایجاد بنیاد اتریوم مستقر در سوئیس و چارچوب قانونی آن ایفا کرد. – Mihai Alisie، که در ایجاد بنیاد اتریوم کمک کرد. – جوزف لوبین، یک کارآفرین کانادایی، که مانند دی ایوریو، در روزهای اولیه به اتریوم کمک مالی کرد و بعداً یک انکوباتور برای استارت‌آپ‌های مبتنی بر ETH به نام ConsenSys تأسیس کرد. – امیر چتریت، که به تأسیس اتریوم کمک کرد اما در ابتدای توسعه از آن فاصله گرفت