به دنبال تصادف یک دستگاه تریلر در حد فاصل پلیس راه یاسوج _ شیراز که در حال حرکت به سمت منطقه اکبرآباد بود با توجه به گزارشات اورژانس تاکنون ۲۰ نفر مصدوم و چهار نفر کشته شده اند.

تصادف وحشتناک تریلی با 15 خودرو و عابرین/ تعداد مصدومین و کشته ها به بیش از 36 نفر رسید

تصادف وحشتناک تریلی با 15 خودرو و عابرین/ تعداد مصدومین و کشته ها به بیش از 36 نفر رسید

بر اساس گزارشات گروه اجتماعی، یک دستگاه تریلر در حال عبور به سمت منطقه اکبرآباد در حدفاصل پلیس راه یاسوج _ شیراز ترمز برید و وانت های دوره گرد، عابرین پیاده و همچنین خودروهای پارک شده را زیر گرفت.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد سرهنگ دانایار گفت: تعداد فوتی به ۶ نفر و مصدومین به بیش از ۲۵ نفر رسیده است.

سید علی ملک حسینی در این باره به رسانه‌ها این چنین گفت: در همان دقایق اولیه بروز حادثه دستور بازداشت راننده تریلی صادر و انجام گردید. دادستان عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در ادامه اظهار کرد : طی این حادثه ۱۵ خودرو آسیب دیدند. تعدادی از خودروها یا در حال حرکت بودن یا در کنار جاده در مسیر پلیس راه توقف کرده بودند.

ایشان اظهار کرد: تعداد مصدومین تا این لحظه به ۳۰ نفر رسیده و متاسفانه ۶ نفر کشته شدند. با حضور به موقع عوامل امدادی اورژانس و هلال احمر مصدومان بلافاصله به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل گردیدند. پس از بروز حادثه در لحظات اول معاون سیساسی و امنیتی استانداری کهگیلیویه و بویر احمد و فرماندار شهرستان در محل حادثه حضور داشتند.