تعبیر خواب آبیاری ، تعبیر خواب آبیاری باغ ، تعبیر آبیاری درخت، تعبیر آبیاری گل و تعبیر آبیاری موضوعات مختلف را از معبران اسلامی برای شما جمع آوری کرده ایم. اگر دنبال تعبیر خواب خود در مورد آبیاری هستید در این بخش با ما همراه باشید. به گفته معبران آبیاری و آب دادن تعبیر خیلی خوبی دارد و به معنی رهایی از غم ها و مشکلات است. اگر خواب ببینید باغی با گل ها و گیاهان زیاد را آبیاری میکنید به مال و ثروت رسیده و خوشحالی نصیبتان میشود. در ادامه تعبیر دیدن آبیاری را به طور کامل میخوانید.

تعبیر خواب آبیاری

تعبیر خواب آبیاری

تعبیر خواب آبیاری از محمدبن سیرین

  1. آب دادن به باغچه در خواب به تعبیر صفای دین و دنیای اوست،میتواند نشانه ای از سخن درست و باحکت باشد،
  2. اگر دیدی گل ها و یا درختان باغچه را سیراب می کنی تعبیر این است که از غم و رنج رسته شوی و از ترس و بیم ایمن می شوی.
  3. اگر دیدی درخت و یا گل های خشک و زردی را می بینی و آن ها سیراب نمی کنی تعبیر این است که دشمن خود را در کاری یاری می رسانی و اگر دیگران را مشغول انجام این کار دیدی خیر و منفعت به تو خواهد رسید.

تعبیر خواب آبیاری از جابر مغربی

اگر ببینی باغی را آبیاری می‌کنی به این معناست که با مالی که به دست می‌آوری زنی خواهی گرفت و یا کنیزکی به دست می‌آوری.

اگر ببینی باغی را به وسیله قنات آبیار می‌کنی به معنای آمیزش با زن خودت خواهد بود.

تعبیر خواب آبیاری از حضرت دانیال

اگر کسی در خواب ببیند که با استفاده از جوی و رودی باغی را آب داد نشانه آن است که به مال و ثروتی دست خواهد یافت و از غم و اندوه رهایی می یابد.

تعبیر خواب آبیاری از یونگ

اگر در خواب ببینید گیاه و یا دانه ای را آبیاری می‌کنید نشانه شفا یافتن و نمادی از رشد احساسی است.

تعبیر خواب آبیاری از خالد بن علی العنبری

  • در صورتی که در خواب ببینید زمینی که به خشکسالی کامل رسیده پس از آن اقدام به آبیاری نمودند، تعبیر این خواب برای وی به این معناست که چنانچه دچار غم و مشکلی باشد، مسئله او حل شده و خوشحالی و سرور به زندگی او وارد میشود.
  • اگر محتاج و نیازمند بوده، به مال و ثروت رسیده و بی نیاز می شود. همچنین در صورتی که فرصت تحصیل و کسب علم از او فوت شده، به فراگیری دانش مشغول می شود. در عین حال آبیاری نمودن، به معنای اصلاح عادت های ناپسند و اخلاق ناخوشایند شخص می باشد که به خلق خوش و نیکو می رسد.
  • هنگامی که کسی در خواب ببیند از جوی آبی که در حال گذر است اقدام به آبیاری زمین می کند، تعبیر آن چنین است که سود و منفعت زیادی به او رسیده و صاحب زندگی سرشار از آرامش و لذت می شود.
  • چنانچه ببینید باغچه ای با وسعت زیاد که پوشیده شده از انواع گل، گیاه و درختان مختلف است را آبیاری می کنید و در این حالت شما سرشار از رضایت و خوشحالی از کاری که انجام می‌دهید هستید، به معنای موهبت عظیم و لطف گرانقدری است که شخص یا اشخاصی نسبت به شما انجام داده و موجب تحولات عظیمی در ابعاد مختلف زندگی تان می شود. خواب مذکور با در نظر گرفتن جزئیاتی که در آن مشاهده می‌شود تفاسیر و معانی خیر و فوق العاده خوبی دارد.