محمد نادری با ایفای نقش در سریال کمدی مگه تموم عمر چند تا بهاره در سکانسی شروع به رقصیدن می‌کند. محمد نادری متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۷ می‌باشد. او بازیگر، فیلمنامه نویس، مجری و صداپیشه ایرانی است. عمده شهرت او با بازیگری در مجموعه تلویزیونی شمعدونی به دست آمد.  محمد نادری با حضور در مجموعه تلویزیون دورهمی مهران مدیری به شهرت چشمگیری دست پیدا کرد.

محمد نادری

محمد نادری که پسر عموی اتابک نادریست اصالتاً اهل اردبیل می‌باشد اما در تهران به دنیا آمده است و یکی از خالقان شخصیت محبوب جناب خان به شما می‌رود.

محمد نادری 2

محمد مایلی کهن باعث فوت پدر نادری شده !

او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد. محمد نادری یک خواهر و دو برادر دارد و پدرش را در سن ۱۰ سالگی در سانحه رانندگی از دست داده است. محمد مایلی کهن در سال ۱۳۶۷ وقتی که بازیکن فوتبال بود در یک سانحه رانندگی و غیر عمدی باعث فوت پدر محمد نادری گردید. محمد نادری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

مادرم در همان شب تصادف خواب می‌بیند که شوهرش به خواب او آمده و گفته مایلی کهن مقصر نیست و ماجرا به شکایت و دستگیری او نکشید.

محمد نادری بازیگری را از سال ۷۹ وقتی که ۲۲ سال بیشتر نداشت با نمایش «قصه شب یلدا» به کارگردانی نازنین قراگوزلو در تالار قشقایی تئاتر شهر تهران آغاز کرد.

او به صورت حرفه‌ای تا سال ۸۸ تئاتر را دنبال کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۳ به عنوان نویسنده مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید بود که از آن برنامه «جناب خان» را خلق کرد. او به همراه آرزو صدیقی خالق شخصیت جناب خان با صدای محمد بحرانی بود که بعدها این عروسک در برنامه خندوانه به شهرت بالایی رسید.

نادری در سال ۹۴ در اولین کار تصویری خود در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت درکنار آتنه فقیه نصیری، رویا میرعلمی و حسن معجویی به شهرت رسید و پس از آن در سریال معمای شاه در چند قسمت آن حضور داشت و در مجموعه فوق سری مهدی فخیم‌زاده به عنوان صدا پیشه فعالیت کرد.

رقص محمد نادری

 

 

رقص محمد نادری:

در نوروز سال ۹۵ با مجموعه دورهمی به عنوان بازیگر بخش نمایش در کنار سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرازقی و امیر مهدی ژوله بسیار خوش درخشید و به شهرت بالایی رسید.

او در مورد علت جدایی‌اش از دورهمی چنین گفت: وقتی که بازخورد نظر مردم را نسبت به دورهمی می‌دیدم حس می‌کردم مردم بیشتر استندآپ کمدی خود مدیری را دوست دارند طی صحبتی که با دوستانم کردم به این نتیجه رسیدم که اگر در این برنامه حضور نداشته باشم در روند کار بازیگریم بهتر است. می‌ترسیدم که تکراری شوم و از آنجا که متن‌ها هم خیلی تازه به دستمان می‌رسید نمی‌شد روی آنها زمان کافی داشت و برای اجرای آن طرحی داشت.

محمد نادری در ادامه گفت: از آنجایی من که در دوران مدرسه و دبیرستان درسم خوب بود و در رشته تجربی تحصیل می‌کردم همه انتظار داشتم پزشک شوم اما من با این همه هنر رو انتخاب کردم چون بازیگری و نویسندگی همواره دغدغه من بود و دوست داشتم در این حوزه کار کنم.