در ادامه عکسی از نفیسه روشن را در سالروز تولدش مشاهده خواهید نمود.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر سینما تلویزیون در خبری از ازدواج جدیدش رونمایی کرد، چنین به نظر می‌رسد این چهره سرشناس در سفر آخر خود به کربلا ازدواج کرده است.

نقیسه روشن یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران ایرانی است که ماجرای طلاق و ازدواج مجدد او بسیار خبرساز شده است. نفیسه روشن یکی از بازیگران پرحاشیه سینمایی ایران می‌باشد.

عکس لاکچری تولد نفیسه روشن

عکس لاکچری تولد نفیسه روشن

نفیسه روشن بعد از جداییش جنجالی را به پا کرد و حواشی زیادی رو به دنبال داشت اما اخیرا خبر از سفر به کربلا داد و بعد از آن ازدواج مجددش را آشکار نمود.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

اما چون تاکنون عکسی از همسر جدید خود رونمایی نکرده کاربران شک کردند که شاید نفیسه روشن بار دیگر با همسر اول خود ازدواج کرده است.

عکس لاکچری تولد نفیسه روشن

عکس لاکچری تولد نفیسه روشن

او عکسی از سایه همسرش را استوری نموده است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

 

روشن که زاده تهران است متولد ۱۳ اردیبهشت سال ۶۱ می‌باشد و در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است. دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است به گفته خودش از کودکی عضو گروه تئاتر بوده و در مدرسه و کلاس‌های کانون پرورش فکری تئاتر بازی می‌کرد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

پدر نفیسه روشن در نیروی هوایی ارتش بوده و برادرش هم اکنون مهندس پرواز است. نفیسه روشن از کودکی رویای بازیگری را در سر داشته و دوست داشته روزی بازیگر شود و زمانی که می‌خواست وارد این حرفه شود هیچکس با او مخالفت نکرد بلکه او را هم تشویق نمود.

استوری نفیسه روشن

استوری نفیسه روشن

از آنجایی که به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد در وقت‌های بیکاری به پیست رالی می‌رود.

استوری نفیسه روشن

استوری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی نفیسه روشن با سریال روزهای به یاد ماندنی ساخته همایون شهنواز در تابستان سال ۸۲ بود.

استوری نفیسه روشن

استوری نفیسه روشن

در آن سال‌ها نفیسه روشن به دلیل ادامه تحصیل در مقطع لیسانس کم کار بود اما پس از پایان یافتن تحصیلات دانشگاهی فعالیت خودش را از سر گرفت و در پاییز سال ۸۲ در سریال بچه‌های خیابان به کارگردان همایون اسعدیان بازی کرد که یکی از به یادماندن‌ترین کارهای نفیسه روشن بود.

استوری نفیسه روشن

استوری نفیسه روشن

پس از آن در پاییز سال ۸۲ با حضور در سریال روزگار غریب کیانوش عیاری به گروه آنها ملحق شد و برگ زرینی را در کارنامه خود اضافه نمود.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

روشن علاوه بر دوستداران خود در سینما و تلویزیون در فضای مجازی در اینستاگرام خود بسیار فعال‌تر از افرادی هم رتبه خود در سینما می‌باشد اینستاگرام نفیسه روشن ۲ میلیون فالور دارد. ۵۷ نفر را دنبال می‌کند و میزان لایک در صفحه اینستاگرام روشن رکورد ۱۰۶ هزار تا را گرفته است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن در مورد زندگیش با یک خلبان اینگونه سخن می‌گوید: یکی از سختی های شغل‌ همسرم نبودن اوست. در لحظه‌هایی که من دوست دارم او باشد من هفت سین زیبایی رو با وسواس زیاد انتخاب کردم اما او در لحظه تحویل سال نبود.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

چهارشنبه سوری در کنار من نبود. خیلی مراسم‌هایی که دوست داشتم او در کنار من باشد بهنام نبود اگر از بهنام هم در مورد شغل بازیگری بپرسند او می‌گوید بسیار سخت است، خیلی وقت‌ها او هست من نیستم، من هستم او نیست.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

زندگی من و بهنام یکی بود یکی نبود است با این وجود به خاطر علاقه‌ای که به همدیگر داریم به شغل هم احترام می‌گذاریم از آنجایی که من می‌دانم شغل همسرم بسیار حساسا است و سکان دار هواپیمایس که چندصد نفر در آن هستند می دانم که باید ارام باشد تا مردم احساس آرامش کنند.

نفیسه روشن در مورد بچه‌دار شدن گفت: به بچه تا کنون فکر نکرده‌ایم. در تمام مدت زندگی زناشویی هر کاری را که دوست داشتیم انجام دادیم و همیشه همسرم مرا تشویق کرده خیلی از همکاران من با همسرم دوست هستند. من خدا را شاکرم چون معتقدم مهمترین بخش زندگی آن است که با کسی همراه شوی که همراه توست.

نفیسه روشن جز معدودترین بازیگرانی است که از علاقه خود به حیوانات سخن گفت او در دوران جنگ در بوشهر زندگی کرده و از آنجایی که حیواناتی مانند روباه، سمور و مار را دیده از آنها نمی‌ترسد و به موجودات زنده علاقه‌مند است.

او یک باغ وحش کوچک از انواع مختلف حیوانات در خانه دارد. روشن در استوری اینستاگرامش در مورد کسانی که او را قضاوت می‌کنند بی‌احترامی کرد. وی دیروز خبر ازدواج مجددش را استوری کرد اما همانند همکار خود بهاره رهنما او را حاجی صدا می‌کند و هنوز اطلاعات بیشتری را انتشار نداده است.

نفیسه روشن با انتشار تصویری که در دستش حلقه ازدواج بوده است اعلام کرد در سفر آسمانی کربلا به عشق واقعیش رسیده و ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد. نفیسه روشن در پست آخر خودش اینگونه گفت: چقدر خوب است بی پروا عاشق شوی، آن هم عاشق یک آدم حسابی! صبور باشد مهربان باشد و آرام! کسی که آتش عصبانیت من را خاموش کند! بدون دروغ و کلک عاشق شی!