استار بورس

خبر همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز,همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

خبر همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز,همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

در این پست از سایت استار بورس خبر همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز,همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ را قرار دادیم . خبر خوش برای بازنشستگان کشوری این است که همسان سازی حقوق در سال 1402 انجام خواهد شد . با اعمال همسان سازی در سال 1402 حقوق بازنشستگان کشوری نیز افزایش خواهد یافت . میزان و مقدار افزایش حقوق بازنشستگان کشوری پس از تصویب همسان سازی حقوق چقدر افزایش خواهد یافت ؟ برای دیدن آخرین اخبار و جدیدترین خبرهای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1402 به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

خبر خوب برای بازنشستگان / تصویب همسان سازی حقوق بازنشستگان 1402

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه پیشنهادی مبنی بر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی تصویب کرد.

علیرضا شهبازی اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه در زمان بررسی پیشنهادات لایحه برنامه هفتم تصویب کرد که همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در لایحه درج شود. وی توضیح داد: این موضوع در قالب پیشنهاد و مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم داده شده است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم‌گیری و نهایی شود.

 

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در زمینه پیشبرد موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان پیشنهادهای را در برنامه هفتم توسعه مطرح خواهیم کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه ، می توان گفت ، مقدار پولی است که ماهانه ، به طور مستمر و تا پایان عمر ، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی ، تعلق می گیرد. سه میلیون و 600 هزار بازنشسته در انتظار اجرای مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند.​​حقوق بازنشستگان1401 همانند پاداش بازنشستگی برای افراد مختلف متفاوت است . حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1401 مقداری از حقوق بازنشستگان کشور ی کمتر می باشد

 

خروج از نسخه موبایل