در این پست از سایت خروپف می‌تواند به مغز آسیب بزند!,عوارض خروپف نسبت به مغز بر اساس مطالعات دانشمندان لندنرا قرار دادیم .خروف صدا هایی است که بیشتر افراد در هنگام خواب از خود بروز می دهند این صدا ها ریشه ی تنفسی دارند اما آیا یافته دانشمندان در خصوص آسیب خروپف بر مغز صحت دارد؟ تا آخر این پست هماره ما باشید. سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با خروپف می‌تواند به مغز آسیب بزند!,عوارض خروپف نسبت به مغز بر اساس مطالعات دانشمندان لندن. . .

 

خروپف می‌تواند به مغز آسیب بزند!

خروپف می‌تواند به مغز آسیب بزند!

محققان کالج کینگ لندن به افرادی که خروپف می‌کنند، هشدار داده‌اند زیرا نتایج مطالعه آنها نشان داده که صدای بلند در طول شب می‌تواند به مغز آسیب برساند.هرگونه کاهش قدرت مغز می‌تواند بر حافظه و همچنین مهارت‌های تفکر مانند تصمیم گیری، زمان واکنش و ادراک تأثیر بگذارداین عارضه باعث توقف تنفس در طول شب می‌شود که این امر به خروپف بلند منجر می‌شود که می‌تواند افراد مبتلا را مجبور به بیدار شدن مکرر کند.

اثرات خروپف بر مغز

+ به گفته کارشناسان، اثرات مختل کننده مغز می‌تواند ناشی از آپنه خواب باشد که جریان خون را قطع می‌کند و سطح اکسیژن را محدود می‌کند.

 

خروپف می‌تواند به مغز آسیب بزند!,عوارض خروپف نسبت به مغز بر اساس مطالعات دانشمندان لندن,خروپف به انگلیسی,خروپف ب انگلیسی,خروپف به انگليسي,خروپف در انگلیسی,معنی خروپف به انگلیسی,خروپف به زبان انگلیسی,ترجمه خروپف به انگلیسی,معنی کلمه خروپف به انگلیسی,خروپف,خروپف در کودکان,خروپف کودکان,خروپف در خواب نشانه چیست,خروپف درمان,خروپف به المانی,خروپف كردن به انگليسي,خروپف در خواب,خروپف نوزاد در خواب,خروپف در کودکان نشانه چیست,خروپف در کودکان نی نی سایت,خروپف کودکان در سرماخوردگی,خروپف کودکان در خواب نشانه چیست,خروپف کودکان در خواب,خروپف در كودكان,علت خروپف در کودکان چیست,دلایل خروپف در کودکان,درمان خروپف در کودکان,خروپف کودکان نی نی سایت,خروپف کودکان بعد از سرماخوردگی,علت خروپف کودکان,دلیل خروپف کودکان,درمان خروپف کودکان در طب سنتی,درمان خروپف کودکان نی نی سایت,درمان خروپف کودکان در سرماخوردگی,درمان خروپف در خواب نشانه چیست,خروپف درمان دارد,خروپف درمان گیاهی,درمان خروپف در خانه,درمان خروپف با عسل,درمان خروپف در طب سنتی,درمان خروپف دکتر خیراندیش,درمان خروپف با روغن سیاه دانه,درمان خروپف نی نی سایت,درمان خروپف چیست,خروپف در خواب درمان,خروپف در خواب کودک,علت خروپف در خواب,دلیل خروپف در خواب,خروپف در خواب در اثر چیست,علائم خروپف در خواب چیست,صدای خروپف در خواب,خروپف کودک در خواب,علت خروپف نوزاد در خواب,علت خروپف کودکان در خواب چیست,علت خروپف کودک در خواب,علت خروپف کودکان در خواب,دلیل خروپف کودکان در خواب,درمان خروپف کودکان در خواب

********************************

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس