در این پست از سایت فال و طالع بینی خرید و قیمت بلیط دربی ۱۴۰۲ استقلال پرسپولیس,سایت بلیط فروشی دربی ۱۴۰۲ را قرار دادیم . بازی فوتبال دربی استقلال و پرسپولیس 1402 قرار است در روز عید فطر یعنی 3 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار شود . برای خرید بلیط های بازی دربی استقلال و پرسپولیس تهران می توان از سایت و سامانه بلیط فروشی مسابقات ورزشی اقدام کنید . نحوه خرید بلیط بازی دربی 1402 را در ادامه مطلب قرار دادیم . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه خرید بلیط دربی استقلال و پرسپولیس 1402 از سایت و سامانه بلیط فروشی ورزشگاه آزادی …

قیمت نجومی و باورنکردنی بلیت دربی 1402 :

طبق اخبار دریافتی ما باشگاه پرسپولیس احتمالا بلیت VIP را یک میلیون تومان، روبروی جایگاه ۲۵۰ هزار تومان و پشت دروازه را نیز ۱۵۰ هزار تومان اعلام کند. این در حالی است که حضور هواداران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی هنوز مشخص نیست و شورای تامین در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بلیت فروشی دربی صدم از صبح روز چهارشنبه این هفته آغاز خواهد شد.

مراحل کار جهت خرید بلیت الکترونیک مسابقات فوتبال

ابتدا شما باید در سایت «سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات» ثبت نام نمایید و اطلاعات فردی خود را وارد کنید.

بعد از ثبت نام می‌توانید با پرداخت هزینه کارت عضویت (از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب) درخواست کارت بدهید. اطلاعات شما توسط اپراتورهای سامانه مورد بررسی قرار گرفته و برای شما کارت صادر می‌شود. این کارت دائمی بوده و به نام شما و مخصوص شما صادر می‌شود و بعد از آن می‌توانید برای مسابقات مورد نظر خود، از این کارت و از طریق سامانه و حتی در منزل، بلیط خود را خریداری نمایید.

بعد از صادر شدن کارت، می‌توانید از طریق بخش خرید بلیط، اقدام به خرید بلیط مسابقات مورد نظر کنید و با کارت خود به ورزشگاه وارد شوید.