دعای توسل به صورت صوت و همچنین همراه با متن و ترجمه دعا در ادامه در اختیار شما قرار گرفته. اثرات دعای توسل و قوائد و قانون خواندن دعای توسل نیز شرح داده شده است. طبیعتا هیچ مسلمانی تنها به دعا اکتفا نمی کند و ضمن متوسل شدن به ائمه و امامان و خدا و خواندن دعاها مثل دعای توسل، تلاش و در خدمت خلق الله بودن را نیز سرلوحه ی زندگی خود قرار میدهد. بدیهی است که دعای توسل یکی از قوی ترین دعاهای گره گشا و کارگشا و بخت گشا و حافظ روح و روان شیعه و مسلمانان بوده در عین حال لازمه ی اجابت هردعایی خلوص نیت نیز هست. یادمان باشد که همیشه به درگاه خدا شاکر باشیم،حتی اگر در زندگی مشکلاتی پیش آمده باشد.

مقدمه دعای توسل

نقل شده از علامه مجلسی که فرموده بودند: کتابهایی بوده از محمد بن بابویه ( محمد بن على بن حسین بن بابویه قمى، در سال 305 هجرى قمرى، در خاندان علم و تقوى، در شهر قم دیده به جهان گشود بود)، و در آنها نقل شده بوده که دعای توسل از نظر امامان علیهم السلام که در هیچ موضوعی دعای توسل را نخواندم مگر اینکه فورا اثر اجابت دعای توسل را ندیده باشم.

صوت دعای توسل از مداحان معروف

در ادامه فایل صوتی دعای توسل mp3 از مداحان معروف را برای شما به همراه بیوگرافی کوتاه آنها آماده کردیم.

صوت دعای توسل از محسن فرهمند آزاد

محسن فرهمند آزاد» متولد اول بهمن ۱۳۵۱ در محله امیریه تهران است.

صوت دعای توسل از سید مهدی میرداماد

سید مهدی میرداماد ، اسفند ماه سال ۱۳۵۷ در یکی از محله های جنوب شهر اهواز بنام خشایار به دنیا آمدن.

صوت دعای توسل از مهدی سلحشور

آقای مهدی سلحشور در سال 1350 در خانواده ای مذهبی به دنیا آمدن.

صوت دعای توسل از صادق آهنگران

صادق آهنگران (زادهٔ ۱۳۳۶ اهواز) خواننده، نظامی و مداح ایرانی است.

صوت دعای توسل از باسم کربلایی

باسم کربلایی متولد 1344 (۱۱ نوامبر ۱۹۶۶) مداح و قصیده خوان عراقی است که به ایران مهاجرت کردند.

صوت دعای توسل از سعید حدادیان

سعید حدادیان (زاده ۱۳۴۴) مداح، نوحه‌خوان و شاعر ایرانی است.

صوت دعای توسل از حسین غریب

بیوگرافی از این مداح در دسترس نمی باشد، اگر میشناسید در بخش دیدگاه ها معرفی کنید.

نظر شیخ عباس قمی در خصوص دعای توسل

«شیخ کفعمی در کتاب بَلَدُ الأَمین دعای مفصلی موسوم به دعای فَرَج نقل کرده که این دعای تَوَسُّل در ضمن آن آمده است و به گمان من، «دوازده امام» خواجه نصیر الدین طوسی همین دعای توسّل است که آن را با صلوات بر حجّت های پاک الهی ترکیب کرده اند و مجموعه آن در یک خطبه بلیغ و رسا جا گرفته است، و کفعمی آن را در بخشهای آخر کتاب «مِصْباح» ذکر کرده است.»

دانلود دعای توسل سوزناک صوتی#دانلود دعای توسل صوتی#دانلود دعای توسل تصویری#دانلود دعای توسل سوزناک صوتی کریمی#دانلود دعای توسل سوزناک صوتی عربی#دانلود دعای توسل کامل#دانلود دعای توسل صوتی سماواتی#دانلود دعای توسل برای موبایل