در این پست از سایت استار بورس درمان زود انزالی با خمیر دندان – تاخیری طبیعی انزال زودرس درمان زود انزالی با خمیر دندان را قرار دادیم . زود انزالی یکی از مشکلات رایج در میان مردان و زنان می باشد . برای درمان مشکل زود انزالی و رهایی و خلاص شدن از زود انزالی و حل فوری مشکل زود انزالی و روش طبیعی برای درمان و برطرف شدن زود انزالی در مردان و زنان چکار می توان کرد ؟ آیا استفاده از خمیر دندان برای درمان زود انزالی و انزال زودرس و ایجاد تاخیری طبیعی در روابط زناشویی مناسب است ؟ در ادامه از سایت استار بورس با شواهد علمی و تجربی درباره مصرف خمیر دندان برای تاخیری طبیعی و درمان زود انزالی در خدمت شما عزیزان هستیم …

روش درمان زود انزالی با خمیر دندان

آیا درمان زودانزالی با خمیردندان حقیقت دارد؟

متخصصین در حوزه صنعت دارو به شدت با استفاده خمیردندان برای درمان زودانزالی مخالف هستند و معتقدند که خمیر دندان هیچ تاثیری بر انزال زودرس و اختلالات نعوظ ندارد. به باور محققین روغن نعناع و مواد شیمیایی موجود در خمیردندان از جمله انواع سفیدکننده های دندان باعث بروز حساسیت و تحریک پوست ناحیه تناسلی می شوند.

استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال

آیا تابحال درمان زود انزالی با خمیر دندان را سرچ کردید ؟ احتمالا تنها چیزی که به آن دسترسی دارید همین خمیر دندان است و به تاخیری دسترسی ندارید نه :))

یکی از سوالات پر تکرار درباره استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال و یا عدم استفاده از آن است که ذهن تعدادی از مردان را مشغول کرده است.

مقالات بسیاری در اینترنت وجود دارد که لیدوکائین موجود در خمیر دندان را به عنوان تاخیری معرفی میکند .

لیدوکائین ماده ای است که دربیشتر اسپری های تاخیری استفاده شده است که تاثیر موقت و مقطعی بر روی آلت داشته و مشکل زود انزالی را برطرف میکند.

اما در مورد خمیر دندان قضیه متفاوت است و ما آنرا به عنوان تاخیری تایید نمی کنیم. وجود مواد سفید کننده فلئورسنت در مایه خمیر دندان امکان دارد آسیب هایی بر بافت نازک آلت مردانه و واژن حساس زنانه وارد آورد که منجر به سوختگی یا ایجاد زخم در این نواحی گردد.

نظر متخصصان در مورد استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال:

تا به امروز هیچ مدرک علمی دال بر اینکه خمیر دندان میتواند به عنوان تاخیری عمل کند منتشر نشده است.

اما احتمال اینکه روغن نعناع و سایر مواد شیمیایی موجود در خمیر دندان من جمله انواع سفید کننده های دندان بتوانند منجر به حساسیت و تحریک پوست شوند، بسیار زیاد است.

خمیر دندان تاخیری ایجاد نمیکند بلکه به خاطر ماده لیدو کائینی که در آن بکار رفته شده تا حدودی احساس خنکی و بعد حرارت در موضع مالیده شده حس میکنید.

این احساس تا اندازه ای حالت بی حسی یا کرخی به آلت میدهد اما اینکه مانند اسپری ها عمل کند، ادعایی بیش نیست.

البته ناگفته نماند که در عوض این احتمال وجود دارد که شما و همسرتان دچار سوزش و تحریک بیش از اندازه بشوید. از خمیر دندان به هیچ وجه به عنوان روان کننده استفاده نکنید چرا که استفاده از این ترفند ممکن است به تاول های دردناک برروی آلت و سوزش های جدی واژن برای همسرتان ختم شود.

چنین ترفند های تقلبی می تواند واژن یک زن را برای عفونت های بیشتری تحریک نماید.

علت استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال:

دلیل برخی از مردان در جایگزین کردن خمیر دندان بجای قرصها و اسپری های تاخیری، آن است که، آنها می خواهند از عوارض جانبی این داروها برحذر باشند.

خمیر دندان از آنجایی که برای دندان مفید است چنان تلقی میشود که در استفاده از آن برای تاخیر در انزال محدودیتی نباشد و میتوانند با آن مانند گیاهان داروئی برخورد کنند.

همانطور که در خطوط فوق هم اشاره کردیم اثر خمیر دندان نمیتواند مانند داروهای تاخیری باشد اما در عوض ممکن است به عفونت های دردناکی در ناحیه واژن خانومها منتهی شود.

پس بهتر است جهت درمان راههای اساسی را بجای راههای تقلبی شناسایی کنیم .

یکی از بدون عوارض ترین راهها، تغییر در رفتارهای معاشقه و دیگری دقت در تغذیه مناسب است.

این دو عامل بهترین راههای درمان بدون بازگشت، و بدو ن عوارض جانبی، در طی سالیان سال بوده اند.

درمان زود انزالی با خمیر دندان

قبل از صحبت در این رابطه باید بگوییم اصلا چرا ؟ چرا می خواهید درمان زود انزالی را توسط خمیردندان انجام دهید ؟

راهکارهای طبیعی برای ایجاد تاخیری:

بهترین راهکارهای طبیعی یکی تغییر در رفتارهای حرکتی و دیگری تغییر در نوع تغذیه یا بعبارتی تغذیه سالم است.

۱-تغییر در رفتارهای حرکتی برای مبارزه با انزال زودرس:

– عادتهای غلط رایج شده در بین جوانان امروزی، با سستی کمر و انزال زود رس ارتباط مستقیم دارد.

– مصرف الکل و مشروبات الکلی و اعتیاد به آنها بدون توجه به اثرات زیانبار آن در انزال

– عدم عادت به بستن کمر به ویژه در فصول سرد.

–استفاده از الیاف مصنوعی در پوشش و در وسایل و ابزارهای خواب و تشک و ملافه های غیر پشمی با الیاف زیان بار مصنوعی

– استفاده از وسایل سرمایشی مصنوعی مثل کولربجای اکسیژن خالص هوای طبیعی

– عدم استفاده از وسایل گرمایشی طبیعی قدیم مانند کرسی که در خانه های ایرانی معمول بود و رطوبت بدن را از بین می برد.

– وضعیت نامناسب بدنی در طول روز به ویژه عادت به نشستن روی صندلی برا ی ساعتهای متمادی و کار با اشعه های آسیب رسان وای فای

تغییر در رفتارهای جنسی برای مهار زود انزالی

معاشقه قبل از نزدیکی خود قسمتی از لذت رابطه جنسی است. این عمل هم علاقه زوجین را نسبت به هم زیاد میکند و هم اینکه با آرامشی که به هر دو طرف انتقال میدهد، کیفیت رابطه را تا حد زیادی بهبود می بخشد. معاشقه قبل از دخول هم باعث ارگاسم سریعتر زن میشود و هم اینکه مرد را از تلاش به ارگاسم رساندن همسر، راحت میکند و در نتیجه زمان رابطه طولانی ترمیشود.
تغییر پوزیشن در صورتی که مرد تحرک کمتری داشته باشد برای مثال مرد به پشت خوابیده زن در بالای وی قرار بگیرد. این حالت باعث میشود مرد فاعل نباشد و اختیار کنترل رابطه به دست زن باشد. از این طریق زمان مقاربت طولانی تر شود.
ترک مشروبات الکلی و سیگارهای پی در پی نقش مهمی در کنترل انزال دارد. اعتیاد به مواد مخدر مرد را دچار بی اختیاری کرده و از لذت یک رابطه عاشقانه محروم میکند.

پرت کردن حواس روش دیگر رفتاری برای تاخیر در انزال است. کم کردن قدرت تمرکز بر رابطه، باعث کاهش ورودی محرّک های جنسی به مغز شده و از هیجانات دخول و انزال کم میکند. سعی کنید به هنگام رابطه هرچند وقت یکبار حواستان را به جاهای دیگری هدایت کنید.

با استفاده از روش های شروع توقف که در مقاله های قبلی بطور مفصل به آنها پرداخته شده تا حد زیادی زمان انزال طولانی تر میشود. به شرطی که مرد این تمرین را برای چند هفته تکرار کند که به صورت یک عادت مثبت در رابطه ایفای نقش کند.

۲–تغییر در تغذیه سالم برای تاخیر در انزال:

ترک عادات غلط تغذیه ای از جمله

– کاهش مصرف غذاهای گیاهی وطبیعی و گرمی و جایگزینی آن با غذاهای حیوانی، سردی و فرآوری شده

– رواج مصرف انواع غذاهای فست فودی و آماده بجای غذاهای مقوی و پر انرژی دست پخت مادر بزرگهایمان

– پرخوری، بدخوری و سایر عادات غلط تغذیه ای در مصرف بی رویه انواع نوشابه ها و سس ها؛ برنج های وارداتی؛ ماکارونی های مصنوعی و …).

استفاده از مواد طبیعی تاخیری

ماساژ کمر با روغن های طبیعی به عنوان ژل تاخیری عمل میکند. هر شب گودی کمر را با روغن زیتون تصفیه نشده، کنجد، سیاهدانه، نارگیل، هسته قیسی، بادام تلخ و … ماساژ دهید تا این روغن ها از طریق پوست به الیاف بدن وارد شود. با اضافه کردن موادی چون فلفل سیاه، دارچین یا زنجبیل به روغن ها باسوزشی که در پوست ایجاد میکنند تاثیر این روغنها چند برابر شده و اثر بخشی این کار بدون شک بر شما آشکار خواهد شد. این عمل را در فصول سرد هفته ای دوبار تکرار کنید و منتظر تاثیرات مثبت آن باشید.

خوردن موارد زیر را برای ایجاد تاخیری در انزال پیشنهاد میکنیم.

* زنجبیل طبع گرمی داشته و بطور مستقیم بر کنترل ناتوانی جنسی بخصوص زود انزالی نقش دارد.
* هندوانه میتواند عروق خونی را آرام کند و تنشهای عصبی به هنگام رابطه را برای مرد تسکین دهد. استفاده از هندوانه انزال زود رس را کنترل میکند.

* خرما به دلیل بودن یک غذای کامل قوای جنسی آقایان را تقویت کرده و بنیه کنترل تحریکات جنسی را محکم میکند . خوردن خرما برای درمان زود انزالی از زمانهای قدیم توصیه شده است.

* دارچین هم طبع گرمی دارد و خواص معجزه گر آن برروی تعداد زیادی از بیماریها ثابت شده است .از این پودر اشتهاآور در درمان گرفتگی های قاعدگی، دفع عفونت های انگلی و درمان زود انزالی استفاده های زیادی شده است.

* شکلات تلخ آنتی اکسیدان قوی است.آنتی اکسیدان جریان خون و فشار خون را بهبود می بخشد. اندورفین حاصل ازخوردن شکلات تلخ جریان خون اندام تناسلس مردانه را افزایش داده و مشکلات انزال را برطرف می سازد.

* گردو یک منبع درخشان از اسید های چرب امگا ۳ ضد التهابی هستند. گردو همچنین دارای آنتی اکسیدان ها، مس، منگنز، ویتامین B و مولیبدن است. این ماده مغذی می تواند اختلال نعوظ، انزال زودرس و ناتوانی جنسی را درمان کند.

* کندر معروف ترین داروی مورد استفاده در طبّ سنّتی برای انزال زودرس باشد و البته تأثیر آن نیز جای شک و شبهه ندارد. طبع کندر گرم و خشک است و طبیعتا استفاده طولانی آن در افراد گرم مزاج باید با مشورت فرد مجرّب صورت بگیرد.