در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR ?دعای رفع کابوس و خواب بد,دعا برای جلوگیری از دیدن کابوس ترسناک از پیامبر? را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دعایی بسیار مجرب و سریع الاجابه بنام دعای فوری برای رفع کابوس و خواب بد از پیامبر رحمت را برایتان آماده کرده ایم. این دعا مناسب افرادی است که دچار خواب بد و کابوس های ترسناک و خوفناک، می باشد. برای دیدن ادامه مطلب تا آخر پست همراه ما باشید. نظر خود را در مورد این دعای مجرب و فوق العاده در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.                      در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با دعا برای جلوگیری از دیدن کابوس ترسناک از پیامبر صل الله علیه و آله و سلم. . .

nightmare min

دعای پیامبر برای رفع خواب بد و کابوس و رویای بد و خوفناک در خواب

 

توصیه پیامبر برای رفع خواب و کابوس بد

دعای پیامبر برای رفع خواب بد، دعایی است که حضرت جبرئیل بر ایشان آموختند. در زندگینامه حضرت زهرا (س) آمده است که ایشان روزی خواب بدی دیده و برای تعبیر آن به پیامبر اکرم (ص) مراجعه کردند.

حضرت محمد (ص) پس از شنیدن خواب دو رکعت نماز ادا کردند و با خدای خود درباره این خواب مناجات کردند.

اینجا بود که جبرئیل بر ایشان نازل شد و علت مشاهده چنین خواب‌هایی را شیطانی به نام ذهار معرفی کرد.

سپس به حضرت محمد (ص) گفت اگر تو یا یکی از مومنین خواب بد و خوفناکی دیدید بگوئید:

“وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ بِمَا عَاذَتْ بِهِ اَلْمَلاَئِكَةُ اَلْمُقَرَّبُونَ وَ أَنْبِيَاؤُهُ اَلْمُرْسَلُونَ وَ عِبَادُهُ اَلصَّالِحُونَ مِنْ شَرِّ مَا رَأَيْتُ وَ مِنْ شَرِّ رُؤْيَايَ”

سپس سوره‌های حمد و فلق، ناس و توحید (قل هو الله احد) را بخوانید و سه مرتبه آب دهان را به سمت چپ خود پرت کنید. با این کار دیگر ضرری از آن خواب بد بر شما وارد نخواهد شد.

 

از حضرت محمد (ص) سوال شد برای خواب بد چه سوره ای بخوانیم؟

ایشان نقل کردند که اگر کسی سوره مریم را بنویسد و به همراه داشته باشد از خواب بد و خوفناک در امان خواب بود.

 

 

منبع:دعا121

?دعای رفع کابوس و خواب بد,دعا برای جلوگیری از دیدن کابوس ترسناک از پیامبر? ,دعای رفع خواب بد,دعای رفع خواب بد دیدن,دعاي رفع خواب بد,دعای رفع خواب بد از پیامبر,دعایی برای رفع خواب بد,دعا رفع خواب بد دیدن,دعای رفع تعبیر خواب بد,دعای رفع بلای خواب بد,دعای رفع اثر خواب بد,دعای رفع خواب های بد,دعا برای رفع خواب بد دیدن,دعا جهت رفع خواب بد,دعا برای رفع خواب بد نی نی سایت,دعا برای رفع خواب بد حضرت زهرا,دعای پیامبر برای رفع خواب بد,دعا برای رفع خواب های بد,دعا برای رفع اثر خواب بد,دعا برای رفع بلا از خواب بد,دعا جهت رفع تعبیر خواب بد,دعای دفع بلای خواب بد,دعا برای دفع بلای خواب بد

********************************