دو برادر دوقلو به نام پیتر پس از فاش کردن رابطه پسرعمویی خود، در شبکه های اجتماعی وایرال شده اند. آنها توضیح داده اند که والدینشان دوقلوهای همسان هستند و به همین دلیل با شباهت زیادی به هم شبیه هستند.

همچنین آنها در نظرات ویدئوی خود به این نکته اشاره کردند که از نظر قانونی پسر عمو هستند، اما از نظر ژنتیکی برادر هستند. ویدئوی آنها در دو روز بیش از یک میلیون بار مشاهده شده است .

محتواها و خبرهای جالب در عین حال عجیب همیشه خبرساز میشوند و این خبر یکی از پربازدید ترین های فضای مجازی است اما باید داستان رااز زبان دو پیتر بشنویم. جذابیت داستان فقط اینکه انها دو برادر و پسر عمو هستند نیست و فراتراز این قضیه است. با استاربورس همراه باشید و از این داستان لذت ببرید.

دوبرادر هم اسم و همسان که پسرعموهستند!

دوبرادر هم اسم و همسان که پسرعموهستند!

اگر به دنبال داستانی معمایی و جذاب هستید با دوقلوهای پیتر آشنا شوید این دوقلوها به تازگی در شبکه های اجتماعی به دلیل رابطه عجیب و غریب خود و شباهت شگفت انگیزشان وایرال شده اند. پس از اینکه بارها از آنها پرسیده شد که آیا برادر دوقلو هستند یا نه، تصمیم گرفتند رابطه خود را روشن کنند.

دوبرادر هم اسم و همسان

دوبرادر هم اسم و همسان

اما این داستان همانند یک معمای پیچیده، کاربران را شدیدا گیج کرده است. آنها اعلام کردند که در واقع پسرعمو هستند و پدرانشان دوقلوهای همسان  هستند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه ممکن است با توجه به شباهت زیادشان، پسرعمو باشند؟
در واقع داستان پیچیده دوقلوهای پیتر با این امر شروع شد که پدرانشان، یعنی پدرو و پیتر، برادران دوقلو هستند و با مادرانشان که خواهران دوقلو هستند، ازدواج کردند.

بنابراین والدين ما دوقلوهای همسان هستند. اما دوقلوهای پیتر با افشای این راز تنها به خاتمه داستان نرسیدند. آنها به اشتراک گذاشتن داستان همنام بودن خود را نیز فراموش نکردند. آنها گفتند: «آنچه دیوانه کننده است این است که آنها تقریبا در یک زمان ازدواج کردند و از آن دیوانه کننده تر این است که همزمان صاحب فرزند شدند.

هر دو زوج در یک زمان پسردار شدند دقیقا شبیه هم هستیم. در نتیجه تصمیم گرفتند اسم پسرشان هم .مشترک باشد پیتر این داستان جالب و هیجان انگیز برای کاربران شبکه های اجتماعی چالشی جدید برای حدس زدن و حل معماهای پیچیده شده است.

اما در نهایت کاربران با توجه به اینکه از نظر ژنتیکی آنها برادر دوقلو هستند اما از نظر قانونی پسرعمو هستند، در نظرات خود به این نکته جالب اشاره کردند.

به نظر میرسد دوقلوهای پیتر با این داستان پیچیده و تحسین برانگیز یک معمای جذاب را برای کاربران شبکه های اجتماعی فراهم کرده اند داستان آنها با شیوه ای جالب و پیچیده شروع میشود؛ دو برادر دوقلو پس از فاش شدن رابطه خود به یک داستان عجیب و غریب تبدیل شده اند. آنها ابتدا اعلام کردند که در واقع پسرعمو هستند و پدرانشان دوقلوهای همسان هستند.

اما با اشتراک گذاشتن داستان همنام بودن خود دوقلوهای پیتر برای کاربران شبکه های اجتماعی معمای جدیدی را به وجود آوردند داستان دوقلوهای پیتر با این حقیقت شروع میشود که پدرانشان برادران دوقلو هستند و با مادرانشان که خواهران دوقلو هستند، ازدواج کرده اند.

با این حال این داستان همینجا به پایان نمی رسد؛ دوقلوهای پیتر با اشتراک گذاشتن داستان هم نام بودن خود این داستان را به یک معمای پیچیده تبدیل کردند.

آنها توضیح دادند که پدرانشان تقریبا در یک زمان ازدواج کرده و همزمان صاحب فرزند شده اند. هر دو زوج در یک زمان پسردار شدند و دوقلوهای پیتر دقیقا شبیه هم  هستند این داستان جذاب و پیچیده، توانسته است کاربران شبکه های اجتماعی را به چالش بکشاند و آنها را به دنبال حل معمایی جدید ببرد.

با توجه به اینکه دوقلوهای پیتر از نظر ژنتیکی برادر دوقلو هستند، اما این داستان جذاب و پیچیده توانسته است کاربران شبکه های اجتماعی را به چالش بکشاند و آنها را به دنبال حل معمایی جدید ببرد.

با توجه به اینکه دوقلوهای پیتر از نظر ژنتیکی برادر دوقلو هستند، اما از نظر قانونی پسرعمو هستند کاربران در نظرات خود به این نکته جالب اشاره کرده و داستان دوقلوهای پیتر را به یکی از پرطرفدارترین داستانهای شبکه های اجتماعی تبدیل کرده اند .