در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir روش های معامله با واگرایی در تحلیل تکنیکال,استراتژی معاملاتی با واگرایی ها را قرار دادیم . استفاده از واگرایی ها در تحلیل تکنیکال برای پیدا کردن نقاط ورود و خروج سهام بسیار موثر هستند . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش کامل و جامع استراتژی معاملاتی و روشهای معامله با واگرایی ها در تحلیل تکنیکال …

,استراتژی واگرایی,استراتژی واگرایی Rsi,استراتژی واگرایی در فارکس,استراتژی واگرایی مکدی,استراتژی واگرایی مخفی,استراتژی واگرایی ها,بهترین استراتژی واگرایی,استراتژی معاملاتی واگرایی,استراتژی با واگرایی,استراتژی معامله با واگرایی,استراتژی معاملاتی با واگرایی,استراتژی ترید با واگرایی

چگونه یک واگرایی را معامله کنیم – راهنمای تجارت واگرایی گام به گام

واگرایی ها یکی از مفاهیم معاملاتی مورد علاقه من هستند زیرا سیگنال های معاملاتی بسیار قابل اعتمادی با کیفیت بالا را در صورت ترکیب با سایر ابزارها و مفاهیم تجاری ارائه می دهند.

اگرچه اندیکاتورها تا حدودی عقب هستند – درست مانند قیمت ها – وقتی صحبت از واگرایی ها می شود، این ویژگی عقب ماندگی در واقع به ما کمک می کند تا ورودی های تجاری بهتر و قابل اعتمادتری را پیدا کنیم، همانطور که در زیر خواهیم دید.

واگرایی ها نه تنها می توانند توسط معامله گران معکوس استفاده شوند، بلکه معامله گران پیرو روند نیز می توانند از واگرایی ها برای زمان بندی خروج خود استفاده کنند.

در استراتژی معاملاتی خودم ، واگرایی ها بخش بزرگی برای یکی از تنظیمات من و در ترکیب با سیگنال های دیگر هستند. من به خودی خود اختلافات تجاری را توصیه نمی کنم اما آنها نقطه شروع خوبی هستند.

واگرایی چیست؟

بیایید با واضح ترین سوال شروع کنیم و بررسی کنیم که واگرایی واقعا چیست و در مورد قیمت چه چیزی به شما می گوید. تعجب خواهید کرد که چند نفر قبلاً این اشتباه را انجام می دهند.

زمانی که قیمت به بالاترین حد خود می‌رسد، واگرایی در نمودار شما شکل می‌گیرد، اما شاخصی که استفاده می‌کنید ، بالاترین پایین‌تر را ایجاد می‌کند.

وقتی اندیکاتور و عملکرد قیمت شما هماهنگ نیستند ، به این معنی است که “چیزی” در نمودارهای شما در حال رخ دادن است که به توجه شما نیاز دارد و فقط با نگاه کردن به نمودارهای قیمت شما به آن اندازه واضح نیست.

اساساً، زمانی واگرایی وجود دارد که اندیکاتور شما با عملکرد قیمت «موافق» نباشد. مسلماً، این بسیار اساسی است و ما اکنون مفاهیم واگرایی پیشرفته‌تری را بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید که چگونه آنها را مبادله کنیم، اما ایجاد یک پایه محکم مهم است.

واگرایی نزولی و صعودی. قیمت و نشانگر هماهنگ نیستند. واگرایی، معکوس را پیش‌بینی می‌کند.