در این پست از سایت استار بورس زمان بازی پرسپولیس و النصر عربستان,بازی پرسپولیس با النصر ساعت چند است را قرار دادیم . تاریخ و زمان دقیق بازی دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد .

زمان بازی پرسپولیس و النصر عربستان

تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است، بازی پرسپولیس و النصر امشب سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می شود.

از آنجایی که تیم پرسپولیس مورد محرومیت انضباطی قرار گرفته است و قرار بر این بود که این بازی بدون تماشاگر برگزار شود، اما مسئولان AFC به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تأکید کردند فقط ۲۷ نفر اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت و در صورتی که بیشتر از این نفرات در ورزشگاه حضور داشته باشند، پرسپولیس شامل جریمه مالی سنگین و محرومیت دوباره از حضور تماشاگران خواهد شد.

بلیط بازی پرسپولیس و النصر

بازی بازی پرسپولیس و النصر به علت آنکه بدون تماشاگر برگزار می‌شود فروش بلیط نخواهد داشت.

هتل رونالدو در ایران

تیم فوتبال النصر به همراه کریس رونالدو با اسکورت تیم حفاظتی زبده در هتل اسپیناس تهران قرار یافتند. گفته شده که در لحظه ورود کریس رونالدو به این هتل، لابی هتل خالی از افراد بوده و تیم النصر در طبقه سفارت عربستان که جدای از هتل است، استقرار یافتند. این طبقه به رستوران‌های عمومی هتل دسترسی ندارد و هیچکس حق رفتن به آنجا را ندارد.

ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل النصر

پرسپولیس در مهم‌ترین بازی هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید امروز به مصاف النصر برود. دیداری که در ورزشگاه آزادی و البته بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

با توجه به حضور بیرانوند در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی امروز، به نظر می‌رسد او به بازی خواهد رسید و به این ترتیب بزرگترین نگرانی پرسپولیسی‌ها به پایان رسیده است.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که یحیی گل‌محمدی می‌خواهد دوباره از ترکیب بازی مقابل فولاد در دیدار با النصر استفاده کند و خبری از حضور شهاب زاهدی و سروش رفیعی در ترکیب اصلی نخواهد بود.

به این ترتیب به احتمال زیاد پرسپولیس با ترکیب بیرانوند، اسماعیلی‌فر، نعمتی ، پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان، ریگی، سرلک، ترابی، صادقی، امیری و عمری به مصاف رونالدو و یارانش می‌رود.