در اخبار به دست رسیده از زمان و تاریخ واریز سود سهام عدالت آمده است که هرزمان بورس واریز کند،سهام عدالت پرداخت می شود.

سود سهام عدالت اسفند ماه کی واریز میشود ؟

در این گزارش گفته شده که بورس در دو سه هفته ی پیش رو قرار هست واریز را انجام دهد.

سود سهام عدالت فوری

مشمولان همانند مرحله اول سود دریافت خواهند کرد. در صورتی که شرکت‌های غیر بورسی اقدام به پرداخت سود سال ۱۴۰۰ کنند احتمال افزایش سود نیز وجود دارد.

سبد سهام عدالت شامل ۴۹ شرکت بورسی و غیربورسی است که ۳۶ شرکت از این شرکت‌ها در زمان آزادسازی سهام عدالت بورسی و ۱۳ شرکت غیربورسی بوده‌اند.

زمان و مبلغ واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۱ به یکی از مهمترین موضوعات بحث در فضای مجازی تبدیل شده است. بر اساس اعلام رئیس سازمان بورس،‌ پس از واریز مرحله اول سود سهام عدالت در اواخر پاییز ۱۴۰۱، مرحله دوم واریزی ها پس از برگزاری مجمع و تقسیم سود شرکت های سهام عدالت پرداخت خواهد شد.

این شرکت در اسفند ماه سال گذشته سود سهامداران را به طور کامل پرداخت کرد اما امسال تصمیم گرفت با مصوبه شورای عالی بورس از هر شرکت سود دریافت کند و این سود را در اسفند ماه سال آینده پرداخت کند. دو مرحله؛ مرحله اول در چند روز از 9 آذرماه امسال پرداخت شد.

سخنگوی کانون سهامداران عدالت در آذرماه 1401 گفت: سهامداران باید تا اواخر امسال یا حداکثر اوایل سال آینده منتظر سود سهام عدالت باشند.

با وجود اینکه وارد نیمه اسفند ماه شدیم، اما هنوز از پرداخت سود سهام عدالت فاز دوم خبری نیست.

حمود حسنلو معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی نیز در خصوص واریز قسمت دوم سود سهام اظهار داشت: 2 تا 3 هفته دیگر سود سهام خود را دریافت خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از شرکت ها تجمع کردند اما به ما سود ندادند، گفت: به دلیل اینکه باید 8 ماه سود بدهیم، باید منتظر بمانیم.

عیدی دولتی برای بازماندگان سود سهام عدالت

مدیر دفتر تخصیص سهام سازمان خصوصی سازی گفت: در حال حاضر اطلاعات 3 میلیون و 300 هزار نفر جمع آوری شده است که به محض صدور مجوز به آنها سهام تعلق می گیرد.

مرحله دوم سود سهام عدالت

سود سهام عدالت|مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز میشود|مرحله دوم سهام عدالت کی واریز میشود|مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز میشود۱۴۰۱|مرحله دوم سهام عدالت ۱۴۰۱|مرحله دوم اسکن قلب|مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز میشه|مرحله دوم سود سهام عدالت ۱۴۰۱ کی واریز میشود

سود سهام عدالت متوفیان

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی همچنین در رابطه با پرداخت سود سهام متوفیان تصریح کرد: تا زمان تعیین‌تکلیف حق‌السهم وراث امکان پرداخت سود وجود ندارد.

سود سهام عدالت متوفیان تا زمان مشخص شدن انحصار وراثت در حسابی مشخص نگهداری و پس از تعیین‌تکلیف به حساب ورثه واریز خواهد شد.

جاماندگان سود سهام برای تکمیل اطلاعات خود بشتابند

برخی از افراد در زمان پرداخت مرحله اول سود سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰ به دلیل نقص در اطلاعات مانند مسدودی حساب از دریافت سود جاماندند؛ به گفته سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه sahamedalat.ir و یا تماس با شماره ۱۵۶۹ نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

حیدری همچنین تصریح کرد: افرادی که از دریافت سود جامانده‌اند در صورت تکمیل اطلاعات تا پایان اسفند تمام سود خود را دریافت خواهند کرد.