شیک پوشی و پوشیدن لباس های مرتب و آراسته جنسیت نمی شناسد و هم برای زنان و هم برای مردان است و اهمیت ویژه ای دارد. بازیگران ایرانی هم به شیک پوشی خود اهمیت می دهند چون آنان در مراسم های مختلف در قاب دوربین و رسانه ها هستند و باید ظاهری مرتب و آراسته داشته باشند.

شیک پوش

شیک پوش

بیشتر اوقات شیک پوشی به ساده پوشی برمی گردد ، استفاده از لباس های ساده و بدون زرق و برق شما را شیک تر و باکلاس تر نشان می دهد.

شیک پوش و به روز مثل هانیه توسلی

شیک پوشی و پوشیدن لباس های مرتب

شیک پوشی و پوشیدن لباس های مرتب

هانیه توسلی بازیگر معروف کشورمان متولد ۱۳۵۸ می باشد، هانیه توسلی بیشتر از لباس های کژوال و راحت استفاده می کند، به رنگ های خنثی مثل بژ، طوسی ، کرم و البته مشکی علاقه دارد.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

شیک و کلاسیک مثل مهتاب کرامتی:

مهتاب کرامتی متولد سال ۱۳۴۹ می باشد، او دارای یک مزون برند است و به راحتی می داند که چگونه شیک و کلاسیک لباس بپوشد هم چنین این خانم بازیگر از ترکیب رنگ و نحوه ست کردن لباس ها باهم کاملا آگاهی دارد.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

مینیمال و باکلاس مثل لیلا حاتمی:

لیلا حاتمی متولد ۱۳۵۱ می باشد، لباس های لیلا حاتمی همیشه راحت و آزاد است و ترکیب رنگ استفاده شده در لباس هایش استفاده از رنگ های تیره و روشن است.مدل لباس های او کلاسیک می باشد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

شجاعانه و دوست داشتنی مثل هدیه تهرانی:

هدیه تهرانی متولد ۱۳۵۱ می باشد، استایل هدیه تهرانی همیشه شاداب، سرزنده و شجاعانه است. هدیه تهرانی لباس های تک رنگ را بیشتر از همه ترجیح می دهد‌.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی

بازیگوش و شاد مثل شبنم مقدسی:

شبنم مقدسی متولد ۱۳۵۱ می باشد و در سینما و تلویزیون نقش های بسیاری بازی کرده است.
لباس های این خانم بازیگر اکثرا رنگارنگ ، شاد و طرح دار می باشد.او از رنگ های روشن و گلدار استفاده می کند.

شبنم مقدسی

شبنم مقدسی

خاص و متفاوت مثل بهنوش طباطبایی:

بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ می باشد، طباطبایی برای مدتی به عنوان مدل چرم مشهد فعالیت می کرد، لباس پوشیدن او دارای تنوع است و یک سبک خاص ندارد، گاهی از رنگ های جیغ استفاده می کند و گاهی هم از رنگهای خنثی و پاستیلی.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

به نظرتون کدوم بازیگر خوش لباس هست ؟ توی دیدگاه ها کامنت بزارید تا چند ساعت دیگر همه ی کامنت ها تایید و قابل نمایش می شود.

سایر بازیگران

سایر بازیگران

سایر بازیگران

سایر بازیگران

سایر بازیگران

سایر بازیگران