در این پست از سایت ?ساخت پچ های پوستی,قابلیت وارد کردن دارو ها به داخل بدن بدون درد? را قرار دادیم .اخیرا محققان دانشگاه MIT روشی ابداع کرده اند که با استفاده از به کار گذاشتن پچ های پوستی در پوست بدن می تواند دارو ها بدون درد همراه با امواج فرا صوت وارد بدن کند. اگر این علم پیشرفت کند احتمالا شاهد تحولات چشمگیری در عرصه علم پزشکی خواهیم بود. در ادامه به جزییات این خبر توجه کنید.سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با ساخت پچ های پوستی+قابلیت وارد کردن دارو ها به داخل بدن بدون درد. . .

?ساخت پچ های پوستی,قابلیت وارد کردن دارو ها به داخل بدن بدون درد?

 

کانال تلگرامی استار بورس

3 1

ساخت پچ‌های پوستی که می‌توانند دارو را بدون درد و با امواج فراصوت به داخل بدن بفرستند!

محققان دانشگاه MIT روشی تازه را ابداع کرده‌اند که امکان انتقال هدفمند دارو به داخل پوست را فراهم می‌کند. سیستمی که آن‌ها ساخته‌اند، «پچ سونوفورسیس فراصوت قابل‌همانندسازی» (cUSP) نام دارد و حاوی هیدروژلی است که به پوست بدن می‌چسبد.

 

در داخل این پچ چهار مبدل وجود دارد که به یک سیم مسی وصل شده‌اند و می‌توانند رسانای جریان الکتریکی باشند. در بالای هر مبدل حفره‌ای قرار گرفته است که حاوی مولکول‌های داروی محلول در مایع است و زمانی که مبدل‌ها انرژی دریافت می‌کنند، می‌لرزند و در مایع حباب می‌سازند. این کار ریزجهش‌هایی از مایع را به‌وجود می‌آورد که از پوست رد می‌شوند.

استار بورس

 

پژوهشگران این سیستم را روی پوست خوک آزمایش کردند و می‌خواستند نوعی ویتامین ب موسوم به نیاسینامید را که در بسیاری از کرم‌های ضدآفتاب و مرطوب‌دهنده‌ها وجود دارد، به بدن این جانور برسانند. نتیجه این بود که cUSP توانست 26 برابر بیشتر از پچ‌هایی که از پالس‌های فراصوت استفاده نمی‌کنند، مولکول‌های دارو را به بدن بفرستد.

 

?ساخت پچ های پوستی,قابلیت وارد کردن دارو ها به داخل بدن بدون درد?,پچ های پوستی,پچ های پوستی چیست,پچ های پوستی جلوگیری از بارداری,دارو بدنسازی,دارو بدنسازی کلن,دارو بدنسازی دیجی کالا,دارو بدنسازی پمپ,دارو بدنسازی برای حجم,دارو بدنسازی مسترون,دارو بدنسازی برای چربی سوزی,دارو بدنسازی سوما,دارو بدنسازی Hmb,دارو بدنسازی پپتاید,دارو بدن درد,دارو بدن درد سرماخوردگی,دارو بدن درد کرونا,دارو بدن درد آنفولانزا,داروی بدن درد,داروی بدن درد سرماخوردگی,داروی بدن درد کرونا,داروی بدن درد در بارداری,داروی بدن درد آنفولانزا,داروی بدن درد ناشی از سرماخوردگی,دارو برای بدن درد سرماخوردگی,داروی درمان بدن درد سرماخوردگی,بهترین دارو برای بدن درد سرماخوردگی,دارو برای بدن درد در سرماخوردگی,دارو برای بدن درد و سرماخوردگی,دارو برای بدن درد ناشی از سرماخوردگی,دارو برای بدن درد سرماخوردگی نی نی سایت,داروهای بدنسازی برای حجم,داروهای بدنسازی برای حجم خشک,بهترین داروی بدنسازی برای حجم خشک,داروهای بدنسازی برای افزایش حجم,بهترین دارو بدنسازی برای حجم,دارو بدنسازی حجم دهنده,داروی بدنسازی حجم خشک,داروی بدن درد در کرونا,دارو برای درمان بدن درد کرونا,داروی مناسب برای بدن درد کرونا,بهترین دارو برای بدن درد کرونا,داروی بدن درد کرونا چیست,داروهای بدن درد کرونا,داروی مسکن بدن درد کرونا,دارو گیاهی برای بدن درد کرونایی,داروی بدنسازی کلن,دارو برای تب و بدن درد,قرص برای تب و بدن درد,بهترین دارو برای تب و بدن درد,دارو برای تب و لرز و بدن درد,دارو گیاهی برای تب و بدن درد,داروی خانگی تب و بدن درد,داروی تب و لرز و بدن درد,دارو برای سرماخوردگی و بدن درد,قرص برای سرماخوردگی و بدن درد,دارو سرماخوردگی بدن درد,قرص سرماخوردگی برای بدن درد,دارو گیاهی برای سرماخوردگی و بدن درد

********************************

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس