اگر می‌خواهید یک فست فود خوشمزه و بدون ضرر برای کودکان خود درست کنید و میل آنها را به غذا افزایش دهید توصیه می‌کنم مطلب زیر را مطالعه نمایید. از آنجایی که بچه‌ها غذاهای فست فودی را دوست دارند علی الخصوص اگر در آنها پنیر پیتزا به کار رفته باشد. اما می‌دانیم که غذای فست فودی برای سلامت بچه‌ها مضر هستند پس بهتر است ما این غذاها را در خانه خودمان برای فرزندانمان درست کنیم.

یکی از ساندویچ‌هایی که می‌توان در خانه درست کرد و بچه‌ها با یک بار خوردن  طرفدار آن شوند ساندویچ تن ماهی می‌باشد. با تن ماهی یک فست فود بی‌ضرر برای کودکان در خانه می‌توان درست کرد.

مواد لازم برای تهیه 4 عدد ?ساندویچ بی ضرر تن ماهی?

کنسرو تن ماهی                  1عدد

ذرت پخته                           2 قاشق سوپ خوری

سس مایونز                      1 قاشق سوپ خوری

نان ساندویچ کوچک             4 عدد

پنیر پارمسان رند ه شد ه       2 قاشق سوپ خوری

کاهوی خورد شده              یک چهارم پیمانه

هویج                              1 عدد

گوجه فرنگی کوچک           2 عدد

نمک                             به مقدار لازم

? طرز تهیه ساندویچ بی ضرر کنسرو تن ماهی

در ابتدا یک کنسرو را درون یک قابلمه دارای آب قرار می‌دهیم. حرارت زیر آن را روشن می‌کنیم. اجازه می‌دهیم ۲۰ دقیقه تن ماهی در این حرارت بجوشد و پس از گذشت ۲۰ دقیقه تن ماهی را از آب خارج کرده و زیر آب سرد قرار می‌دهیم تا راحت‌تر بتوانیم درب آن را باز کنیم. پس از آنکه درب تن ماهی را باز کردیم مواد داخل آن را درون یک کاسه بزرگ می‌ریزیم.

طرز تهیه ساندویچ کنسرو تن ماهی

طرز تهیه ساندویچ کنسرو تن ماهی

? در همین حین فر را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهیم تا گرم شود. از وسط نان ساندویچ‌ها با چاقو شکافی ایجاد می‌کنیم سپس آن را داخل سینی فر قرار می‌دهیم.

حال درون کاسه‌ای که تن ماهی را ریخته‌ایم مقداری سس مایونز و ذرت پخته اضافه می‌کنیم و آنها را با هم کاملاً مخلوط می‌کنیم.

? برای خوش طعم شدن آن مقداری کمی نمک نیز به آن اضافه کرده ایم. حالا موادی را که تهیه کردیم درون نان‌ها قرار می‌دهیم و پنیر رنده شده را روی این مواد می‌ریزیم  و نان‌ها را داخل سینی فر قرار می‌دهیم تا مدت ۵ تا ۶ دقیقه در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد بماند و پنیر کاملاً آب شود. سپس از فر خارج کرده و هنگامی که ساندویچ‌ها کمی خنک شد آن را با کاهو، هویج و گوجه فرنگی تزیین و آماده سرو می‌کنیم.