بنابر اخبار گزارش  شده زن و مردی بعد از ۴۵ سال زندگی مشترک برای طلاق و جدایی به دادگاه خانواده شماره 2 ولنجک مراجعه کردند.

جدایی عجیب زن و مردی بعد از نیم قرن زندگی مشترک/علت چیست؟

جدایی عجیب زن و مردی بعد از نیم قرن زندگی مشترک/علت چیست؟

بر اساس گزارشات، زرین و احمد که سال ها باهم زندگی کردند به خاطر سه فرزند خود هر مشکل را پشت سر گذاشته اند به بن بست رسیدند و حالا تصمیم به جدایی دارند.

زرین همسر نگران هنگامی که در دادگاه در مقابل قاضی محمدی قرار گرفته در مورد زندگیش چنین گفت:

ازدواج ما در سال ۴۷ اتفاق افتاد پدر و  از آنجایی که پدر همسرم یکی از اولین محضر داران ایران به حساب می آید و فرد سرشناس بود خانوادم بدون هیچ تحقیقی جواب مثبت دادند.

ایشان در ادامه گفت: من و همسرم احمد با مهریه ۴۰۰ سکه طلای پهلوی به عقد هم درآمدیم و زندگی مشترکمان آغاز شد.

با سکه های طلا و کادو هایی که در روز عروسی به ما داده شده بود احمد توانست کارخانه کفش ماشینی راه اندازی دارد بعد از گذشت مدت کوتاهی از زندگی مشترکمان به کمک پدرم توانستیم خانه ای در منطقه شمال تهران خریداری کنیم بعد از گذشت یکسال اولین فرزند ما به دنیا آمدو  همه چیز بسیار خوب پیش می رفت به طوری که زندگیمان زبان زد همه ی اقوام و آشنایان بود.

تا اینکه در سال ۸۳ برای اولین دخترم خواستگار آمد و  ما صاحب فرزند دختر بودیم از آن زمان آزار و اذیت همسرم آغاز شد. همسرم به ما خرجی نمیداد و حتی ما را به کتک می گرفت.

از طرف دیگه با توجه به خرید جهیزیه برای دخترم تصمیم گرفتم ادامه تحصیل دهم و در رشته کارشناسی ارشد ادبیات و فلسفه فارغ التحصیل شده و به تدریس در مدارس مشغول شدم همسرم در سال ۸۳ به مدت ۷ سال ما را رها کرد.

این خانم اضافه کرد: خانه ای را که در اوایل انقلاب پدرم خریده بود  را یک طبقه آن را اجاره داده و پس از تلاش های فراوان توانستم دخترانم را سر و سامانم دهم.

سرانجام با پادرمیانی و وساطت دخترانم با احمد آشتی کردیم اما او به جای جبران این همه مدت در کنار ما نبود علاوه بر فروش کارخانه و بیکار شدن، شروع به فحاشی و گفتن ناسزا به من کرد.

همچنین مدتی همسرم را تحمل کردم اما کار به جایی کشید که مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. اکنون تقاضای جدایی و مهریه از این فرد دوقطبی دارم که او هرگز در حق من و فرزندانم پدری نکرده است.

در ادامه جلسه احمد شوهر این زن به قاضی گفت: همسرم درست شبیه بچه هاست در این مدت ۴۵ سال زندگی مشترک بدون ذره ای درک یکسر به من غر میزد و من تحمل این شرایط را نداشته و خانه را ترک کردم.

در آخر قاضی محمدی رئیس شعبه ۲۶۶ دادگاه خانواده سعی داشت این زوج میانسال را از طلاق منصرف کند اما صحبت ها بدون نتیجه ماند و به جلسه بعد موکول گردید.

منبع:رکنا