استار بورس

عرق ضد سرطان! تصفیه خون یعنی سلامتی تمام اجزاء بدن?

از جمله بیماری های خطرناکی که امروزه سلامت انسان را به خطر می اندازد سرطان نام دارد. این بیماری ممکن است روی هر عضوی از بدن تاثیر گذاشته و به مرور در بدن پخش شود و کل بدن را درگیر کند. برای پیشگیری به ابتلا و مقابله با این بیماری راه ها و روش های زیادی وجود دارد که می توان به گیاه درمانی در این زمینه اشاره کرد.

عرق ضد سرطان! درمان کبد و تصفیه خون با عرق کاسنی

عرق ضد سرطان

کاسنی گیاهی ست با گل های آبی که در فصل بهار روییده و هوای مرطوب موجب افزایش رشد آن می شود. کاسنی خواص بی شماری برای سلامتی دارد که می توان از میان آن ها به تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با سرطان، کاهش مشکلات گوارشی، کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی، و جلوگیری از عفونت های باکتریایی اشاره کرد. همچنین یک آرام بخش طبیعی محسوب می شود که با سنگ کلیه مبارزه می کند و گاها ممکن است باعث کاهش وزن نیز شود.

قابل توجه است که کاسنی طبع سردی داشته و می تواند دمای بدن را در گرما و فصل تابستان متعادل کند.

کاسنی و درمان کبد

یکی از بهترین خواص عرق کاسنی درمان کبد است و باعث دفع صفرا در بدن و زردی زدایی می شود و در نتیجه سبکی کبد را به همراه دارد.

کاسنی و تصفیه خون

عرق کاسنی در بهبود جریان خون رسانی بدن نقش بسزایی داشته و برای تصفیه خون موثر می باشد.

لازم به ذکر است که مصرف بلند مدت فرآورده های کاسنی مضراتی به همراه داشته و ممکن است موجب افت فشار خون و تخریب عروق شبکیه شود. فلذا لازم است در مصرف به اندازه آن دقت گردد.

خروج از نسخه موبایل