سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۳ درتهران می باشد. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته ی مهندسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد می باشد. او فنی است و از مسائل و مشکلات ماشین سر در می آورد و علاقه شدیدی به تیم فوتبال استقلال دارد.

بیوگرافی سیاوش خیرابی

بیوگرافی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی دارای دو برادر است ، یکی از خودش بزرگ تر به نام آرش و برادر کوچیکترش بنام اورنگ که با پدرشان مشغول کار عکاسی و رستوران داری می باشند. اصالت این خانواده به تبریز برمی گردد و ادامه فامیل تبریزی هم دارند.

سال ۱۳۸۶ با با بازی در فیلم تلخون جلوی دوربین ظاهر شد و بازی در سریال ترانه مادری سال ۱۳۸۷ با محسن افشانی باعث بیشتر دیده شدن این بازیگر جوان شد.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی

اوج درخشش این بازیگر بازی در سریال آوای باران در سال ۹۲ بود. شغل دوم وی کار در فست فودی به نام کنجد می باشد، که مدیریت آن توسط دو برادرش می باشد و گاهی اوقات خودش هم آنجا حضور دارد.

همسر سیاوش خیرابی

همسر سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی در سال ۱۳۷۵ برای نخستین بار جلوی دوربین استاد کلاری رفت و در فیلم کوتاه چال خیال حمید سلیمیان به ایفای نقش پرداخت ولی بخاطر مخالفت خانواده برای مدتی از دنیای هنر دور ماند تا تحصیلاتش را به پایان برساند.

تصویر بچگی او را در زیر مشاهده می کنید:

بچگی سیاوش خیرابی

بچگی سیاوش خیرابی