بهنوش بختیاری بازیگر معروف تلویزیون ایران پس از مرگ فریما فرجامی عکس خودش را در کنار او منتشر کرد. بهنوش بختیاری عکس قدیمی از خود در کنار زنده یاد فریما فرجامی منتشر نمود. بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۵۴ می‌باشد.

او فعالیت خودش را در نیمه‌های دهه ۱۳۷۰ با حضور در مجموعه تلویزیونی هوای تازه آغاز نمود.

بهنوش بختیاری برای بازی در فیلم «من» نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر گردید.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با روایت آزار جنسی به جنبش من هم در ایران me too پیوست. او سفیر حمایت از بیماران HIV، ترنس، محیط زیست و حامی صلح می باشد.

بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران می‌باشد. او قصد پزشک شدن در سرش داشت اما در کنکور قبول نشد و سال بعد به اصرار دوستش شقایق در کنکور مترجمی فرانسه شرکت کرد و قبول شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده ۶ نفره به دنیا آمده و یک خواهر و دو برادر بزرگتر از خود به نام‌های بهناز، بهزاد و بهروز دارد.

پدر خانم بازیگر بهرام بختیاری اصالت بختیاری دارد و مادر ایشان اشرف خانم اهل تهران است. بهنوش بختیاری با پدر خود در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شد.

عکس قدیمی از بهنوش بختیاری

عکس قدیمی از بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در تیرماه سال ۸۷ با محمدرضا آریان ازدواج کرده که تاکنون زندگی آرام و عاشقانه‌ای داشتند و فرزندی ندارند. محمدرضا آریان هیچ علاقه‌ای به انتشار تصویر خود در شبکه‌های اجتماعی ندارد و جزو نویسنده و کارگردان‌های معروف کشورمان است. او سریال‌های ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قرمزی و سروناز رو نویسندگی کرده است.

عکس جدید بهنوش بختیاری

عکس جدید بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در سال ۹۴ توانست به عنوان بهترین بازیگر در بازی محله گل و بلبل باشد که جایزه خود را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی دریافت نمود.

عکس جدید بهنوش بختیاری

عکس جدید بهنوش بختیاری

این بازیگر معروف در این برنامه راز مادر نشدنش را فاش کرد و گفت دیگر شانسی ندارد که صاحب فرزند شود.

عکس بهنوش بختیاری

عکس بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت می‌کرد و در فیلم‌هایی مانند مهمان مامان، روایت سه گانه، انتخاب ازدواج صورتی و این ترانه عاشقانه نیست به عنوان منشی صحنه فعالیت داشت.

عکس بهنوش بختیاری

عکس بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری که اغلب با نقش های کمدی شناخته می شود تا سال 1383 در آثار زیادی مانند برگبار، همسفر، داستان یک شهر، مرگ در سکوت، هزاران چشم و خانه آرزوها نقش آفرینی کرده بود اما سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران و سپس مجموعه جایزه بزرگ باعث ورود او به عرصه کمدی شده و مورد توجه قرار گرفت و این بازیگر توانست در نقش های کمدی زیادی در سینما و تلویزیون فعالیت کند و به یکی از هنرمندان مطرح در طنز تبدیل گردد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

یکی از مشهورترین نقش‌های طنز خانم بختیاری حضور در سریال شب‌های برره به کارگردانی مهران مدیری بود که در مقابل مهران مدیری بازیگر شخصیت شیر فرهاد ایفای نقش می‌نمود.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری