بسیاری از مردم بدون اینکه مهارت‌های مورد نیاز برای همسرداری را بدانند تن به ازدواج می‌دهند و در زندگی مشترک خود به تبعات دچار مشکلات و تنش‌های زیادی می‌شوند اما بد نیست بدانید دانستن نکات همسّرداری باعث افزایش عشق و علاقه در هر دو طرف می گردد.

فهرست دسترسی سریع

آیا بار آخری که به همسرتان حس خاص بودن را داده‌اید به یاد دارید؟ هنگامی که شما با خانم رویاهایتان ازدواج کرده‌اید علاوه بر اینکه یک دوست پیدا کردید بلکه یک یار و مراقبی هم برای زندگیتان یافته‌اید که به شما آرامش می‌دهد و زمانی که شما غمگین هستید شما را شاد و خوشحال می‌کند.

همسر شما مادر فرزندان شماست بنابراین کارهایی را انجام دهید که از اینکه با شما ازدواج کرده احساس خوشحالی کند.

با دانستن نکات زیر می‌توانید همسر خود را خوشحال کنید

20 تکنیک عاشق ساز

1- یک نامه عاشقانه‌ای برای او بنویسید. فراموش نکنید که باید دست نویس باشد. افکار عاشقانه خود را روی کاغذ بیاورید. به آن عطر بزنید که چشمان همسرتان از دیدن آن برق بزند.

20 تکنیک عاشق ساز

20 تکنیک عاشق ساز

2- ??‍? با درست کردن غذاها حتی غذاهایی که بسیار ساده هستند مانند سالاد و دسر همسرتان را شگفت زده کنید سعی کنید. میز را با شمع و گل تزئین کنید و موسیقی آرامی هم در حال پخش باشد.
3- ? یک سفر دو نفره بدون حضور بچه‌ها برای خودتان و همسرتان ترتیب دهید. پیاده‌روی ساده در کوهپایه، باغ‌های اطراف شهر بوستان‌های داخل شهر می‌تواند او را خوشحال کند و حال و هوای همسرتان را عوض کند.

4- در یک مراسم خاص مثل سالگرد ازدواج یا شب تولد خانواده همسرتان را به خانه دعوت کنید. می‌دانید که خانواده همسرتان برای او خیلی عزیز هستند و با این کار همسرتان مطمئن می‌شود که شما هم خانواده او را جز خانواده خود می‌دانید.
5-بدون هیچ مناسبتی برای همسرتان گل بخرید و او را شگفت زده کنید.

زباله‌ها را بیرون بگذارید

زباله‌ها را بیرون بگذارید

6-کارهایی را که همسرتان از انجام دادن آنها متنفر است را شما انجام دهید. مثلاً زباله‌ها را بیرون بگذارید یا در گردگیری اثاثیه خانه کمک کنید.
7-سرگرمی‌های او را مهم جلوه دهید و با آنها علاقه نشان دهید. باعث می‌شود همسرتان احساس غرور و شادی کند.
8-به او پیشنهاد دهید که می‌توانید از بچه‌ها مراقبت کنید و او می‌تواند برای انجام کارهای مورد علاقه‌اش فرصت داشته باشد.
9-هنگامی که از سر کار برمی‌گردید دسر مورد علاقه او را از فروشگاه خرید کنید.

10- ? در زمان ناهار به محل کار همسرتان بروید و او را برای صرف ناهار به یک رستوران دعوت کنید و او را خوشحال کنید.
11-برای همسرتان یک ظرف ذرت بو داده درست کنید و زمانی که او مشغول تماشای تلویزیون است برایش بیاورید که میل کند.

هدیه ارزشمند و گران قیمت

هدیه ارزشمند و گران قیمت

12-با دادن یک هدیه ارزشمند و گران قیمت همسرتان را شگفت زده کنید.

13-زمانی که فرزندتان کوچک است و دچار بیماری شده است به همسرتان بگویید می‌توانید شب را راحت بخوابد چرا که شما مسئولیت مراقبت از فرزند رو به عهده می‌گیرید و این کار باعث احساس آرامش و شادی او می‌شود.
14-پس از یک روز کاری خسته کننده گردن یا کمر همسرتان را ماساژ دهید.

15- ️ به صحبت‌های همسرتان هنگامی که در محل کار هستید یا او با شما تماس می‌گیرد توجه کامل کنید چون این باعث می‌شود که او احساس کند که شما برای او احترام قائل هستید. حتی اگر با نظراتش موافق نیستید.
16- ? زمانی که همسرتان قصد خرید برای خودش را دارد همراه با او شوید و هنگام خرید با او حوصله به خرج دهید و نشان دهید که سلیقه او را دوست دارید.
17- همسرتان را با بوسه از خواب بیدار کنید.

18-زمانی که اشتباه می‌کنید از همسرتان عذرخواهی کنید و منظور را به او برسانید.
19- چای صبحانه را شما آماده کنید و برای همسرتان به اتاق ببرید.
20-سعی کنید حداقل یک بار در روز با همسرتان تماس بگیرید و بگویید که دلتان برایش تنگ شده و می‌خواهید صدایش را بشنوید. این رفتار سبب می‌شود که همسر شما مطمئن شود که با وجود مشغله زیاد کاری هنوز هم به فکر او هستید.