موهای سالم و درخشان برای همه انسان‌ها یک خواسته می‌باشد. شما می‌توانید با روش‌های ساده و راحت موهایتان را زیبا کنید و به آنها استحکام ببخشید.

با توجه به اینکه مو در زیبایی نقش بسزایی دارد و ما جهت مراقبت از آن پول و زمان زیادی را صرف می‌کنیم. اما چیزی که افراد ممکن است آن را نادیده بگیرند پوست سر می‌باشد که فقط چند دقیقه آن را داخل حمام ماساژ می دهند.

اما نکته جالبی که وجود دارد این است که پوست سر همانند پوست صورت و بدن می‌بایست لایه برداری کرد که این کار سبب می‌شود سلول‌های مرده آن از بین برود و باعث رشد مو شود. پس تغذیه پوست سر ضروری می‌باشد.

هیر استایایست سلبریتی جهت تقویت مو و کف سر راهکارهای جالب توجهی را ارائه نموده‌اند.

برای تقویت مو پوست سر نیاز به توجه دارد!

با توجه به نظر استایلیست‌های سلبریتی پوست سر را باید مراقبت نمود و راهی پیدا کرد که متناسب با پوست سر هر فرد باشد. به طور کلی می‌بایست جریان خون در پوست سر افزایش پیدا کند.

برای این کار می‌توان پوست سر را در سالن‌های آرایشی ماساژ داد اما اگر قصد دارید که این کار را خودتان انجام دهید باید مواظب باشید که خیلی خشن رفتار نکنید که پوست سرتان بیش از حد لایه برداری و شستشو نشود زیرا سبب می‌شود که چربی‌های طبیعی پوست از بین رود و پوست سرخشک گردد.

فیشیال پوست سر

متخصصان معتقدند که فیشیال پوست سر باعث افزایش جریان خون در این قسمت می‌شود و باعث لایه برداری و مرطوب شدن پوست می‌گردد،همانطور که فیشیال پوست صورت عمل می‌کند.

پوست سر جز نواحی است که افراد آن را نادیده می‌گیرند اما این قسمت نیاز به ماساژ دادن دارد که سبب بهبود جریان خون شود.

فیشیال پوست سر در خانه/ آبرسانی و تقویت مو ها

فیشیال پوست سر در خانه/ آبرسانی و تقویت مو ها

چگونه باید فیشیال پوست سر را انجام داد؟

از آنجایی که موها از پوست سر رشد می‌کنند پس می‌بایست سر شما یک پوست تمیز و تقویت شده داشته باشد تا رشد موهای شما خوب شود و شما موهای سالمی داشته باشید. شما باید ماساژ پوست سر را انجام دهید چرا که سلامت این قسمت باعث سلامت موهای شما می‌شود. شما می‌توانید هر شامپویی که روزانه استفاده می‌کنید با آن پوست سر خود را ماساژ دهید و جریان خون را افزایش دهید.

ماساژ دادن پوست سر با شامپو باعث می‌شود که موها ضخیم‌تر شوند و رشد آنها بیشتر شود چرا که دست شما هنگام شامپو زدن پوست سر را تحریک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشد.

اما سوالی که در اینجا وجود دارد آیا این کار را فقط می‌توان در هنگام حمام کردن انجام داد؟ خیر. شما در زمان‌های دیگر هم می‌توانید این کار را انجام دهید فقط نیاز به یک فرصت می‌باشد. هنگامی که می‌خواهید پوست سر خود را ماساژ دهید و هیچ چیزی روی پوست سرتان نیست از روغن‌های مخصوص می‌توان کمک گرفت تا پوست سر نیز آبرسانی شود.