در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir فیلتر سیگنال طلایی ایچیموکو,دانلود رایگان فیلتر سیگنال خرید ایچیموکو را قرار دادیم . ایچیموکو یکی از اندیکاتورهای قوی برای گرفتن سیگنال های خرید یا فروش در بورس می باشد . برای سیگنال گیری می توان از اندیکاتور ایچیموکو و فیلترهای آن استفاده کرد . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با بهترین فیلتر سیگنال طلایی اندیکاتور ایچیموکو برای پیدا کردن سهم هایی که سیگنال ایچیموکو دارند …

نحوه دریافت سیگنال از اندیکاتور ایچیموکو چگونه است؟

ایچیموکو یکی از اندیکاتورهای پرکاربرد در تحلیل تکنیکال می باشد و از طریق آن میتوان سیگنال های ورود و خروج از سهم، شناسایی نقاط برگشت قیمت سهم، نقاط حمایت و مقاومت و … را تشخیص داد اما ایچیموکو چیست؟ نحوه دریافت سیگنال از اندیکاتور ایچیموکو

اندیکاتور ایچیموکو در تحلیل تکنیکال

مفهوم جمله Ichimoku Kinko Hyo، این است که با نگاهی به نمودار، تحلیلگران قادر به شناسایی روند بوده و پس از آن، می توانند سیگنال های خرید و فروش را تشخیص دهند.

اندیکاتور ایچیموکو در نگاه اول پیچیده به نظر می رسد اما اگر آن را بیاموزید سیگنال های قوی و مهمی را دریافت خواهید کرد و با استفاده از آن میتوان سیگنال های ورود و خروج از سهم، شناسایی نقاط برگشت قیمت سهم، نقاط حمایت و مقاومت را دریافت نمایید.

هدف استفاده از اندیکاتور ایچیموکو در تحلیل تکنیکال فراهم کردن یک نمای سریع از تمایل و قدرت و اندازه حرکت روند بصورت یکجا می باشد.

اندیکاتور ایچیموکو سیگنال های بسیار قوی را ارائه میدهد تا حدی که بسیاری از طرفداران ایچیموکو معتقدند که هر آنچه یک تریدر به آن نیاز دارد، توسط این سیستم براورد خواهد شد.

اجزای تشکیل دهنده اندیکاتور ایچیموکو (پارامترهای ایچیموکو)

Tenkan Sen تنکانسن: معروف به خط تغییر روند و میانگین متحرک قرمز رنگ یا کوتاه می باشد.

Kijun Sen یا کیجون سن: معروف به خط استاندارد، میانگین متحرک آبی رنگ یا بلند می باشد.

Chikou Span یا چیکو اسپن: معروف به خط تاخیر ، خط سبز رنگ یا نمودار خطی قیمت می باشد.

کومو (Kumo) یا ابر: ابر ایچیموکو یک عنصر مرکزی در ایچیموکو محاسبه می شود و محوطه حمایت و مقاومت می باشد. این ابر به وسیله Senkou A و Senkou B تشکیل می شود که توضیحات آن ها به شرح زیر می باشد:

Senkou A یا سنکو اِی: معروف به خط پیشرو، خط قهوه ای پررنگ یا برآورد ۲۶ کندلی از میانگین های تنکن سون و کیجون سن می باشد.

Senkou B یا سنکو بی: معروف به خط پیشرو، خط آبی روشن یا براورد ۲۶ کندلی میانگین کف قیمت و اوج ۵۲ کندل اخیر می باشد.

Tenkan Sen چیست: خط Tenkan Sen یا تنکانسن معروف به خط برگشت یا خط تغییر روند می باشد. خط Tenkan Sen یا تنکانسن در بازه زمانی ۹ روزه میانگین بیشترین و کمترین قیمت را محاسبه می کند.

Kijun Sen چیست: خط Kijun Sen یا کیجون سن به خط استاندارد معروف می باشد. خط Kijun Sen یا کیجون سن در دوره زمانی ۲۶ روزه میانگین بیشترین قیمت را با کمترین قیمت محاسبه می کند.

Chikou Span چیست: خط Chikou Span یا چیکو اسپن معروف به خط تاخیری میباشد و نحوه محاسبه آن به این صورت است که قیمت بسته شدن امروز، قیمت ۲۶ روز گذشته را نشان میدهد.