در این پست از سایت فیلم درگیری طالبان در مرز ایران و افغانستان امروز,تلفات طالبان در مرز ایران را قرار دادیم . نیروهای طالبان با اعزام نیروهای خود و تانک ها و نفربرهایی که در اختبار داشتند موجب ایجاد جنگ و درگیری کوتاهی در مرز با ایران شده اند . در این درگیری تلفات زیادی به نیروهای طالبان وارد شده است . برای دیدن فیلم و کلیپ از درگیری نیروهای طالبان در مرز با نیروهای ایران امروز و اخبار و خبرهای جدید و فوری از تعداد تلفات نیروهای طالبان در درگیری با ایران در مرز به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با عکس و تصاویر و فیلم درگیری طالبان با ایران در مرز امروز و اخبار و خبرهای جدید درگیری طالبان با ایران …

فیلم درگیری طالبان در مرز ایران و افغانستان امروز,تلفات طالبان در مرز ایران

ماجرای فیلم‌های منتشر شده از درگیری در مرز ایران و افغانستان چه بود؟

روز پیش (۶ خرداد) در مرز ایران و افغانستان درگیری چند ساعته‌ای بین مرزبانان ایران و نیروهای نظامی طالبان رخ داد که در این زمینه فیلم‌هایی کذب در فضای مجازی بازنشر شد.

به گزارش ایرنا در جریان آن درگیری، نیروهای طالبان از سمت کشور افغانستان بدون در نظر گرفتن و رعایت قوانین بین‌المللی و حسن همجواری مبادرت به تیراندازی به پاسگاه «ساسولی» واقع در حوزه هنگ مرزی زابل کردند که با واکنش مرزبانان فراجا مواجه شد.

 

از همان ساعات اولیه وقوع درگیری تصاویر و فیلم‌های مختلفی با این ادعا که مربوط به صحنه‌های درگیری همان روز است در فضای مجازی به شکل گسترده‌ای منتشر شد و کار به جایی رسید که حتی برخی مدعی شدند که ایران با موشک به شهر زرنج و فرودگاه آن حمله کرده است؛ ادعایی که به سرعت تکذیب و مشخص شد درگیری محدود به همان نقطه و با سلاح‌های سبک بوده است.

 

در ادامه موج جدیدی از فیلم‌های قدیمی روانه فضای مجازی شد و در آخرین مورد از فیلم‌های منتشرشده، کلیپی است که از ساعاتی پیش با عنوان لحظه شلیک تیر خلاص نیروهای طالبان به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حال انتشار است که این فیلم نه‌تنها مربوط به درگیری روز ۶ خرداد نیست که با توجه به جغرافیای کوهستانی این فیلم، مشخص است که در چنین منطقه‌ای در هیچ نقطه از سیستان وجود ندارد.

 

اما اصل ماجرا؛ فیلم منتشر شده مربوط به دهه ۹۰ و منطقه بلوچستان بوده و همانند عمده فیلم های منتشر شده در دو روز گذشته ارتباطی با درگیری مرزی اخیر ندارد.

ادامە لشکرکشی طالبان بە سمت ایران

بر‌ا‌ساس تصاویر منتشر شدە در شبکه‌های اجتماعی لشکرکشی نیروهای طالبان بە سمت مرز ایران در منطقه اسلام‌قلعه همچنان ادامە دارد. طالبان تانک‌ها و نفربرهای آمریکایی را بە این منطقه گسیل دادە است. برخی از خبرگزاری‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز از اعزام نیرو بە سوی دروازه مرزی دوغارون در استان خراسان رضوی خبر دادەاند.

به دنبال تنش های کلامی میان مقام‌های جمهوری اسلامی ایران و طالبان، گزارش‌ها حاکی از حرکت کاروانی از تانک‌های طالبان از هرات به سوی اسلام‌قلعه در مرز افغانستان و ایران است. بر اساس این گزارش‌ها، نیروهای طالبان با «تجهیزات نظامی سنگین» در این منطقه مستقر شده‌اند.

براساس خبرهای محلی کاروانی از تانک‌های طالبان از سمت هرات به سوی مرز ایران در حرکت هستند. افراد طالبان مستقر در هرات با تجهیزات پیشرفته نظامی به سمت اسلام‌قلعه پیش می‌روند.

 

منابع محلی گزارش دادند تنش‌های اخیر میان ایران و طالبان پس از آن آغاز شد که آنان در نقطه صفر مرزی، مانع ساخت جاده و نصب سیم خاردار از سوی مرزبانان جمهوری اسلامی شدند.

منابع گفتند نیروهای مرزی طالبان و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران روز جمعه گذشته در مرز اسلام‌قلعه وارد تنش لفظی شدند.

 

در پی نشر گزارش اعزام نیروهای طالبان به اسلام‌قلعه، رسانه‌ها شامگاه سه‌شنبه ۹ خرداد نوشتند که اوضاع در مرز اسلام‌قلعه آرام است.

این در حالی است که خبرگزاری تسنیم، هر گونه تنش میان طالبان و مرزبانان جمهوری اسلامی را در این منطقه مرزی تکذیب کرد.

همچنین مقامات طالبان هم به صورت رسمی در مورد اعزام نیرو به مرز اسلام‌قلعه اظهار نظر نکرده‌اند.

 

تنش در مرز اسلام‌قلعه در حالی رخ می‌دهد که طالبان و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران اخیرا در نیمروز با هم درگیر شدند.

روز شنبه گذشته، نیروهای طالبان و مرزبانان ایران در منطقه مرزی نیمروز درگیر شدند و ایران اعلام کرد تیراندازی از داخل خاک افغانستان شروع شده.

 

یک روز پس از درگیری در مرز ایران و افغانستان، گزارش‌های ضدونقیضی درباره تصرف پاسگاه جمهوری اسلامی به دست طالبان در جریان درگیری منتشر شد.

فیلم درگیری طالبان در مرز ایران و افغانستان امروز,تلفات طالبان در مرز ایران,فیلم درگیری طالبان با ایران,فیلم درگیری طالبان با ایران امروز,فیلم درگیری طالبان با مرزبانان ایرانی,فیلم درگیری طالبان با مرزبانان ایران,فیلم درگیری طالبان با مرزبانی ایران,فیلم های درگیری طالبان با ایران,فیلم درگیری نیروهای ایرانی با طالبان,فیلم درگیری مرز ایران با طالبان,فیلم درگیری طالبان,فیلم درگیری طالبان با دولت افغانستان,فیلم درگیری طالبان با داعش,فیلم درگیری طالبان با امریکا,فیلم درگیری طالبان در دره پنجشیر,فیلم درگیری طالبان امروز,فیلم درگیری طالبان و ایران,فیلم درگیری نیروهای امریکایی با طالبان,فیلم درگیری ایران و طالبان امروز,فیلم درگیری طالبان در مرز ایران و افغانستان,فیلم درگیری مرزی ایران و طالبان,جنگ طالبان ایران,جنگ طالبان ایران در نیمروز,جنگ طالبان ایران امروز,جنگ طالبان با ایران,جنگ طالبان و ایران,جنگ طالبان و ایران امروز,جنگ طالبان به ایران,جنگ طالبان و ایران در نیمروز,جنگ طالبان با ایران در مرز,جنگ طالبان با ایران دیروز,جنگ طالبان با ایران در نیمروز,جنگ طالبان با ایران در مرز نیمروز,جنگ طالبان با دولت ایران امروز,جنگ طالبان امروز در ایران,جنگ طالبان با ایران سر مرز,جنگ طالبان با ایرانیان,جنگ طالبان با ایران در آپارات,جنگ طالبان با ایران در مرز اسلام قلعه,جنگ طالبان با ایران مرز نیمروز,جنگ طالبان و ایرانیان,جنگ طالبان و ایران سر مرز,جنگ بین طالبان و ایران,جنگ طالبان در ایران,اعلام جنگ طالبان به ایران,جنگ طالبان به مرز ایران,فیلم جنگ طالبان به ایران,جنگ طالبان در مرز ایران,جنگ های طالبان در ایران,جنگ ایران و طالبان به کجا رسید,جنگ مرزی طالبان با ایران,جنگ طالبان با مرزبانان ایران,جنگ طالبان با مرز ایران,اخبار درگیری طالبان با ایران,خبر درگیری طالبان با ایران,اخبار درگیری ایران و طالبان,اخرین اخبار درگیری ایران و طالبان,اخبار امروز جنگ ایران و طالبان,آخرین اخبار از درگیری ایران و طالبان,اخبار جنگ ایران و طالبان,خبر فوری درگیری ایران و طالبان,خبر درگیری ایران با طالبان,اخبار درگیری با طالبان