در این پست از سایت قیمت خودرو در شورای رقابت امروز,لیست قیمت خودرو شورای رقابت را قرار دادیم . شورای رقابت قیمت گذاری انواع خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه خودرو را بر عهده گرفته است . مرحله دوم فروش خودروهای شرکت های خودروسازی در سامانه یکپارچه خودرو از 3 خرداد شروع شده و تا 10 خرداد ادامه خواهد داشت . شرکت های سایپا و مدیران خودرو و کرمان موتور و فردا موتور در مرحله دوم سامانه یکپارچه محولات و خودروهای خود را برای فروش گذاشته اند . برای دیدن قیمت های جدید خودرو بر اساس شورای رقابت امروز به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با قیمت انواع خودرو تولید داخلی و خارجی بر اساس شورای رقابت امروز …

قیمت محصولات هایما اعلام شد

خرداد 1402: شورای رقابت، قیمت دو محصول هایما S7 و S5 را اعلام کرد.

طبق مصوبه شورای رقابت قیمت خودرو هایما S7 بر اساس مستندات مالی ارائه شده توسط ایران خودرو 862628950 تومان و قیمت خودرو هایما S5 مبلغ 841010522 تومان تعیین شده است.

پیش از این شورای رقابت قیمت برخی خودروهای مونتاژی را مصوب و ابلاغ کرده بود اما به دلیل ناقص بودن مستندات برخی خودروسازان، محصولات آنان مشمول قیمت‌گذرای نشده بود. یکی از این خودروها خانواده هایما ایران خودرو بود که ظاهرا مدارک و مستندات مالی تولید این خودروها برای سازمان حمایت ارسال شده و در اختیار شورای رقابت قرار گرفته است. از این رو در جلسه اخیر این شورا قیمت خودروهای هایما S7 و هایما S5 مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده است.

آخرین تصمیم شورای رقابت در مورد قیمت خودرو

خرداد 1402: فرهیدزاده، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اعلام کرد اگر شرکت‌های تولید کننده خودرو‌های مونتاژی، رقم‌های بیش‌تر از مصوبات جدید شورای رقابت خودرو درخواست کنند، مردم می‌توانند شکایت کنند.

در جلسه‌ای که با مدیران شرکت‌های تولید کننده خودرو‌های مونتاژی برگزار شد، قول دادند فروش محصولات بر مبنای قیمت شورای رقابت باشد و این موضوع رصد می‌شود تا چنانچه این اتفاق رخ نداده باشد، وارد مباحث انضباطی شویم‏؛ اگر قراردادی خارج از قیمت‌های مصوب باشد سازمان‌های صمت در استان‌ها و کمیته‌های حل اختلاف و سازمان حمایت مصرف کنندگان به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند.

وی افزود قیمت‌های اعلامی شورای رقابت ملاک عمل سازمان حمایت است و خودروسازان مکلف هستند بر اساس قیمت‌های شورای رقابت خودرو‌ها را عرضه کنند.