مرد متهمی که به 8 زن و دختر در یکی از پارک های شرق تهران تعرض کرده بود در دادگاه کیفری شماره یک استان تهران با شاکی ها روبرو گردید.

مردی به 8 زن در پارک های تهران تعرض کرد/ابتدا ازمن ساعت را پرسید اما...

مردی به 8 زن در پارک های تهران تعرض کرد/ابتدا ازمن ساعت را پرسید اما…

بر اساس گزارشات، با مراجعه یک زن به اداره پلیس از یک سال قبل رسیدگی به این پرونده آغاز گردید. در توضیح این زن به ماموران گفت: در حال قدم زدن در کنار پارک واقع در شرق تهران بودم که از طرف یک مرد مورد تعرض واقع شدم. در حالی که ماموران نیروی انتظامی در حال شناسایی عامل تعرض بودند شکایت های مشابهی به پلیس رسید و ماموران به این نتیجه رسیدند که آزار و اذیت های زنجیره‌ای از طرف یک فرد مشترک می باشد.

در ادامه کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را به صورت نامحسوس شروع کردند و توانستند در حوالی پارک موردنظر فرد متعرض به زنان را دستگیر و شناسایی کنند.

با توجه به گزارشات، متهم پس از آن که به اداره پلیس آمد به جرم خود اعتراف نمود و ۸ زن قربانی به صورت حضوری آن را تایید کردند و او را آزارگر دانستند. پس از آن اداره پزشکی قانونی تعرض به زنان  را تایید نمود اما متهم در دادگاه جرم خود را منکر شد. به منظور بررسی دقیق تر قضات پرونده از شاکی ها دعوت کردند تا در دادگاه حضور پیدا کنند تا با متهم مواجهه حضوری داشته باشند و بتوانند او را شناسایی کنند.

دیگرشاکی دادگاه این چنین گفت: من فکر می‌کنم که این همان فردی است که مرا اذیت کرده البته در آن زمان جثه بزرگتری داشت امت الان لاغر شده، من به او التماس کردم اما بدون توجه به گریه ها، من را مورد آزار و اذیت قرار دارد.

یکی دیگر از شاکی ها در مقابل قاضی چینن  گفت: من در حال قدم زدن بودم که این فرد با تهدید چاقو پشت شمشادها مرا مورد تعارض قرار داد.
دختر جوانی که توسط این فرد مورد تعرض قرار گرفته بود گفت: این متهم ابتدا از من ساعت را پرسید که من سرم را پایین آوردم و او مرا با چاقو تهدید کرد و آزارم داد.

پس از اظهارات شاکی های پرونده، متهم به جایگاه خود رفت و منکر  این قضایا شد و گفت من متاهل هستم و نیازی به این انجام این کارها ندارم.من را اشتباه بازداشت کرده اید و اعترافاتم را هم در اداره آگاهی قبول ندارم. به منظور تحقیق بیشتر در مورد پرونده، قضات پس از پایان صحبت ها ادامه رسیدگی به پرونده را به جلسه دیگری موکول نمودند.

منبع:9صبح