اگر به دنبال  معرفی سهم برای نوسان گیری در بورس و نحوه شناسایی سهم برای نوسان گیری و یافتن و پیدا کردن بهترین سهم در بازار بورس ایران برای نوسان گرفتن و کانال و گروه تلگرام معرفی سهم خوب برای نوسان گیری و فیلم و کلیپ آموزشی پیدا کردن سهم مخصوص نوسان گیری و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال جهت یافتن سهم خوب و مناسب برای نوسان گیری و استفاده از فیلتر و اندیکاتور برای نوسان گیری هستید توصیه می کتم این مطلب از سایت استار بورس را از دست ندهید . با پیدا کردن سهم های خوب بازار بورس برای نوسان گیری می توانید از سودهای چند ده درصدی بهره مند شوید …

مفهوم نوسان

نوسان در فرهنگ لغت به معنای حرکت مداوم است؛ در بورس این حرکت متوالی را می توان در تغییرات قیمت مشاهده کرد. به عبارت دیگر، سهامی را که در کوتاه مدت بالا و پایین می‌شوند را شناسایی کرده و در آنها سرمایه‌گذاری کنید که نوسان نامیده می‌شود.

همچنین به افرادی که در مدت زمان کوتاهی فعالیت معاملاتی دارند و از نوسانات قیمت بهره مند می شوند، می گوییم. همانطور که قبلا ذکر شد، نوسانات در بازار سهام با ریسک زیادی همراه است، به همین دلیل است که سرمایه گذارانی که به دنبال نوسان هستند، بازدهی 5-10٪ را مناسب می بینند.

انواع روش های نوسان برای شناسایی سهام مناسب

نوسانات یک مفهوم کلی است که با تغییر قیمت ها سود سرمایه گذاران را به دست می آورد. اما برای این کار افراد از استراتژی های مختلفی استفاده می کنند.

استراتژی کوتاه مدت

در رویکرد کوتاه مدت، سهامداران احساسات بازار را در نظر می گیرند. نوسانگرها از این روش استفاده می کنند، زمانی که اخباری در مورد رشد سهام منتشر می شود، برای خرید سهام صف تشکیل می دهند، در این صورت قیمت بالا می رود؛ اما زمانی که این خبر تکذیب می شود، سهام دوباره کاهش می یابد. فاصله زمانی بین این دو رویداد فرصت خوبی برای خرید یا فروش سهام است. با این توضیحات مشخص می شود که شناسایی نوسانات مناسب سهام چقدر مهم است.