در این پست از سایت استار بورس نتایج قرعه کشی ایران خودرو فرسوده با کد ملی کی اعلام میشود ؟ را قرار دادیم . تاریخ و زمان دقیق اعلام نتایج قرعه کشی خودرو فرسوده ایران خودرو در شهریور ماه 1402 ؟ ثبت نام خودرو فرسوده آغاز شده است و نتایج قرعه کشی طرح خودرو فرسوده 1402 ایران خودرو نیز در تاریخ مشخص شده العام خواهد شد ….

 

نتایج سامانه یکپارچه طرح خودرو فرسوده ۱۴۰۲ + سایت پیگیری با کد ملی

لیست برندگان و نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ویژه متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مرحله دوم از طریق سایت اعلام شد.

‌به گزارش ایمنا، فرایند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو از سوم خرداد آغاز و دهم خرداد به پایان رسید، اولویت بندی فروش خودرو در این سامانه روز بیست‌ویکم خردادماه انجام و نتایج نوبت‌بندی تحویل خودروها برای متقاضیان عادی چهارشنبه بیست‌وچهارم خرداد ماه و نتایج نوبت تخصیص خودرو به متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که در دومین دوره از فروش یکپارچه خودرو در سامانه ثبت‌نام کرده بودند امروز _ دوشنبه، بیست‌ونهم خردادماه_ اعلام شد.

برای مشاهده اولویت بندی سامانه خودرو اینجا کلیک کنید

ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو فرسوده با کد ملی کی اعلام میشود ؟

متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از بیستم تا بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه فرصت داشتند برای افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و واریز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به حساب وکالتی اقدام و اولویت پنج خودرویی خود را از چهار خودروساز سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کنند.

در این نوبت، حدود ۳ درصد از متقاضیان با «عدم تخصیص» خودرو مواجه شدند که مقرر شد در شهریور امسال، مجدداً سامانه برای این افراد باز شود و امکان انتخاب خودرو داشته باشند.

ورود به سامانه یکپارچه خودرو

آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه خودرو، https: esalecar.ir است.

جزئیات جایگزینی خودروهای فرسوده

علیرضا احمدی، سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت سازمان راهداری، با ارائه توضیحاتی درباره طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در قرعه‌کشی خودروسازان گفت:

خودروسازان باید ۲۰ درصد از تولیدات‌شان را در قرعه‌کشی‌ها به جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص بدهند.

خودروهایی جایگزین شده در این طرح، بعد از ۶۰ روز کاری تحویل داده می‌شوند.
متقاضیان این طرح باید پس از ثبت‌نام و تایید فرسوده بودن خودرو خود، آن را اسقاط کرده و گواهی اسقاط را به خودروساز ارائه دهند تا بتوانند خودروی جدید را تحویل بگیرند.

سن فرسودگی خودروهای سواری و سواری کار، ۱۵ سال؛ وانت پایه گازسوز، ۱۴ سال و وانت بنزینی دوگانه‌سوز دیزلی، ۱۳ سال عنوان شده است.

تبدیل آسان خودرو کارکرده به صفر

فروش فوری خودرو کارکرده و دریافت وجه نقد به صورت آنی، راهکار مناسبی برای تبدیل ماشین دست دوم به خودرو صفر داخلی و خارجی است. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر می‌تواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دومخود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبت‌نام سایپا دست یابد.

به نظر می‌رسد در بازار پر نوسان خودرو، این روش فروش ماشین کارکرده، مناسب افرادی باشد که قصد تبدیل خودرو کارکرده به صفر را دارند، اما در مقابل از فروش خودرویشان در بازار دلالی و سنتی گریزانند.

در همین راستا، خودرو45 بستر امن و آسانی برای فروش سریع خودروهای کارکرده بازار فراهم کرده است تا متقاضیان فروش خودروهای دست دوم بتوانند خودرویشان را به صورت رایگان کارشناسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجه نقد خودرو را دریافت کنند.
در روش فروش فوری خودرو کارکرده توسط خودرو45 و حضور فعالان معتبر بازار، می‌توان به راحتی نسبت به خرید خودرو در طرح‌های پیش فروش شرکت کرد و نگرانی بابت پرداخت به موقع وجه نقد پس از برنده شدن در قرعه کشی نداشت.

زمان تحویل خودروها

با توجه به تغیرات صورت گرفته مبنی بر نحوه ثبت نام متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌ ایران خودرو و الزام ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو، نحوه و زمان تحویل خودروها توسط خودروسازان به صورت هر سه ماه یکبار و بسته به شرایط هر طرح مشخص شده است.

اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی است؟

نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو یک الی ۲ روز بعد از اتمام مهلت ثبت‌ نام اعلام می‌شود

مهلت پرداخت واریز وجه برندگان ایران خودرو تا چه زمانی است؟

مهلت پرداخت وجه برندگان ایران خودرو ۷۲ ساعت پس از اعلام اسامی است