یکی از بزرگ ترین سوال هایی که در مورد نقل و انتقالات استقلال در این فصل وجود دارد موضوع دروازه بانی این تیم می باشد. بر اساس گزارشات، سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال که در فصل گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به جای گذاشته بود با موجی از انتقادات هواداران همراه شد.

نقل و انتقالات استقلال/ آبی پوشان یک ستاره دیگر را از دست دادند

نقل و انتقالات استقلال/ آبی پوشان یک ستاره دیگر را از دست دادند

هواداران استقلال پس از گل های تیم پرسپولیس در جام حذفی به شدت به عملکرد دروازه بان تیم استقلال اعتراض داشتند و اینطور پیش بینی کردند که عامل از دست رفتن قهرمانی تیم استقلال در سالهای گذشته بوده است. حمله هواداران استقلال در فضای مجازی تا مرحله ای پیش رفت که همسر حسینی در صفحه شخصی خود واکنش احساسی نسبت به این موضوع نشان داد.

سید حسین حسینی در فصل گذشته لیگ برتر در ۲۵ بازی برای استقلال وارد میدان شد و یک گل هم برای استقلال به ثمر رساند که خیلی‌ها به این گل زده انتقاد کردند و معتقد بودند این دروازه بان نباید پشت ضربه پنالتی قرار می گرفت.

گفتنی است با وجود این روند این دروازه بان شاید تصمیم جدایی از تیم استقلال را بگیرد. اگرچه هنوز خبر رسمی از طرف دروازه بان استقلال مطرح نگردیده است.

آخرین واکنش حسینی نسبت به اتفاقات گذشته فقط عذر خواهی او از هواداران استقلال بود. حسینی در این روزها همراه خانواده اش در حال استراحت می باشد و منتظره تغییر و تحول در کادر فنی تیمش می باشد.

از طرف دیگر اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال به دنبال یک دروازه بان قبراق تر برای نگهبانی از دروازه استقلال در فصل آینده می باشند و آیا حسینی پس از اینکه یک دروازه بان نامدار به تیم استقلال اضافه شود با این تیم مجدداً همکاری خواهد نمود یا نه قطعاً در روزهای آینده و با تعیین سرمربی استقلال و روشن شدن وضعیت یارگیری مشخص می گردد.