ورزش به خصوص فوتبال همیشه در صدر جدول خبر ها است این بار استقلال با جذب مهرداد محمدی یکی از بهترین وینگرهای فوتبال کشور در فصل نقل و انتقالات به بهترین شکل ممکن آغاز کرد. محمدی با عقد قراردادی 2 ساله به تیم استقلال پیوست. او در سالهای اخیر با بازی در تیمهای قطری به عنوان یکی از بهترین بازیکنان خارجی شناخته شده است.

با 29 گل زده و 6 پاس گل دادن در 58 بازی او به خوبی از قدرت خود در زمین فوتبال اطلاع دارد. محمدی با پوشیدن لباس استقلال، پس از چهار سال به لیگ برتر ایران بازگشته و با همکاری با جواد نکونام سرمربی جدید استقلال به دنبال تجربه های جدیدی در حرفه خود است.

نقل و انتقالات جدید استقلال

نقل و انتقالات جدید استقلال

باید ببینیم استراتژی های جدید استقلال برای فصل نقل و انتقالات چه خواهد بود و آیا باز هم بازیکنی از این تیم حذف یا اضافه خواهد شدیاخیر؟

نقل و انتقالات جدیدفوتبال این بار در استقلال!

نقل و انتقالات جدیدفوتبال این بار در استقلال!

بعد از گذشت چند روز از سکوت خبری استقلال با شروع فصل نقل انتقالات اعلام بهترین خود کرد و با جذب یکی از بهترین وینگرهای فوتبال کشور به رقابت برای قهرمانی بیشتر آماده شد. مهرداد محمدی لژیونر موفق و با استعداد پس از امضای قراردادی 2 ساله به تیم استقلال پیوست .

محمدی در جلساتی با حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی استقلال، شرکت کرد و پس از مذاکرات با سرمربی جدید تیم نیز به توافقی رسیدند محمدی که از سابقه بازی در تیم راه آهن برخوردار است و همچنین در لیگ پرتغال با تیم دپورتیوو آوس به میدان رفت در سالهای اخیر با بازی در تیمهای العربی و السیلیه در قطر به عنوان یکی از بهترین بازیکنان خارجی این تیمها شناخته شده است.

با 29 گل زدن و 6 پاس گل دادن در 58 بازی در لیگ قطر او به خوبی از قدرت خود در زمین فوتبال اطلاع دارد حالا محمدی با پوشیدن لباس استقلال پس از چهار سال به لیگ برتر ایران بازگشته و با همکاری با جواد نکونام سرمربی جدید استقلال به دنبال تجربه های جدیدی در حرفه خود است. امیدواریم که با حضور او استقلال به قهرمانی و ایجاد شور و نشاط بیشتر در تماشاگران خود برسد.محمدی بازیکنی توانا و بااستعداد است و حضور او در استقلال یقینا سبب تاثیرات فراوانی میشود .

او تجربیات زیادی از تیم های خارجی و داخلی داردو میتواند مفید واقع شود.محمدی در طی این چهارسال حرفه ای تر شده و تاکتیک های بسیاری را از زمین فوتبال آموخته ، استقلال روزهای بحث برانگیز و جذابی را در پیش روی خوددارد.مهرداد محمدی با سرعت بالا، تکنیک بالا و توانایی در زدن گل های زیبا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران شناخته می شود.

او توانسته است در تمام تیم هایی که در آن ها بازی کرده است، نقش مهم و برجسته ای داشته باشد و به تیم هایش کمک بزرگی کندمهرداد محمدی در سن ۱۷ سالگی وارد باشگاه استقلال تهران شد و در این تیم به عنوان یکی از بازیکنان اصلی و مهم قرار گرفت. او در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ با استقلال توانست قهرمان لیگ برتر ایران شود و عملکرد برجسته ای داشته باشد.

سپس محمدی در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست و در این تیم نیز به خوبی عمل کرد. او با ذوب آهن توانست در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ قهرمان لیگ برتر ایران شود و به موفقیت های دیگری نیز دست یابد.

در سال ۲۰۱۴، محمدی به تیم سپاهان اصفهان پیوست و در این تیم نیز بازی کرد. او در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ توانست با سپاهان قهرمان لیگ برتر ایران شود و به موفقیت های دیگری نیز دست یابد.

به علاوه، محمدی در تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور فعال داشته است. او در تاریخ ۲۰۱۰ به تیم ملی فوتبال ایران فراخوانده شد و در تعداد زیادی از بازی های ملی شرکت کرد. او در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نیز به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران حضور داشت و عملکرد خوبی از خود نشان داد.