در این پست از سایت استار بورس ورود رونالدو به ایران – رونالدو در ایران واقعی – بازی رونالدو در ایران را قرار دادیم . دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر که رونالدو را در اختیار دارد باعث ورود رونالدو به ایران خواهد شد . رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا است که در تیم رئال مادرید موفقیت بسیار زیادی به همراه داشت . رونالدو توسط تیم النصر عربستان با قیمت نجومی خریداری شده است و حالا برای انجام بازی با پرسپولیس تهران رونالدو به همراه این تیم وارید ایران خواهد شد …

ورود رونالدو به ایران

کاروان تیم فوتبال النصر برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه با پروازی اختصاصی وارد تهران خواهد شد و سپس یک جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.

دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21:30 روز سه‌شنبه 28 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از آنجایی که کاروان النصر قرار است با پروازی اختصاصی از ریاض روانه تهران شود، در نتیجه ساعت دقیق سفر اعضای این تیم به ایران نامشخص بود و در شرایطی که ابتدا گفته می‌شد آنها روز دوشنبه راهی ایران می شوند، اکنون خبر رسیده که این اتفاق فردا صبح رخ  خواهد داد.

آنگونه که عبدالعزیز العصیمی، خبرنگار روزنامه الریاضیة در صفحه شخصی خود نوشته است، اعضای تیم النصر فردا ساعت ۹ صبح به وقت ریاض با پروازی راهی تهران خواهند شد و انتظار می‌رود هواپیمای این تیم بین ساعت ۱۴ تا ۱۵ ظهر به وقت ایران در فرودگاه مهرآباد فرود بیاید.

بدین ترتیب کریستیانو رونالدو و دیگر فوق ستاره‌های النصر مانند سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و… حدود ۵۵ ساعت قبل از آغاز دیدار برابر پرسپولیس، در تهران خواهند بود.

لوئیس کاسترو تصمیم گرفته تا النصر یک جلسه ریکاوری بازی امشب را در تهران انجام دهد و دوشنبه شب نیز آخرین جلسه تمرینی خود را در استادیوم آزادی برگزار کند تا این تیم روز سه شنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف پرسپولیس برود.

صحبت های خاص کریستیانو رونالدو در مورد ایران

کریستیانو رونالدو که قرار است برای تقابل با پرسپولیس به همراه تیم النصر به ایران سفر کند گفت: دوستم از ایران خیلی تعریف می‌کند و از این کشور، پزشکی قوی و تکنولوژی بالاتر از سطح آسیا را شنیده ام و دوست دارم تهران را ببینم.

بازیکن النصر گفت: دوست دارم تهران را از نزدیک ببینم و غذا‌های ایرانی را که شهرت جهانی دارد در همانجا امتحان کنم.

رونالدو گفت: از ایران علی دایی و بیرانوند را می‌شناسم و باز هم به بیرانوند گل خواهم زد