ورود محمد حسین کنعانی زادگان با مرسدس بنز کمیاب برای عقد قرارداد با تیم پرسپولیس توجه همه را به خود جلب کرد.

حسین کنعانی متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ می‌باشد که در بندر ماهشهر به دنیا آمده و بازیکن فوتبال ایرانیست. او در پست دفاع میانی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. کنعانی زادگان در تیم‌های جوانان استقلال ماهشهر و جوانان پرسپولیس بازی کرده است. او در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس اضافه گردید و برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. پس از گذراندن خدمت سربازی حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت و بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به تیم پرسپولیس پیوست و توانست در طول دو فصل پیشرفته بالایی را کسب کند و به مدافعان فیکس پرسپولیس و تیم ملی تبدیل گردد.

کنعانی

حسین کنعانی سابقه بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را داراست. او اولین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در مقابل ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داده است. کنعانی در ژانویه ۲۰۱۲ به تیم پرسپولیس پیوست. او تا پایان فصل ۲۰۱۳_۲۰۱۴ با تیم پرسپولیس قرارداد بست.

اولین بازی کنعانی در تیم پرسپولیس در مقابل فولاد خوزستان در هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۰ _۹۱ بود. او همچنین سابقه فعالیت در لیگ برتر آسیا ویژن زیر ۲۱ سال تهران را با تیم زیر ۲۱ سال پرسپولیس داراست. کنعانی زادگان در ۲۰۱۳ به تیم پرتغالی بیرامار اضافه گردید که در آنجا هیچ موفقیت خاصی را به دست نیاورد و بدون حتی یک بازی به ایران بازگشت.

وی در فصل ۹۶ _۹۷ برای سایپا بازی نمود و در فصل ۹۷_ ۹۸ به ماشین سازی پیوست. محمدحسین در آن فصل ۲۷ بازی انجام داد و یک گل زد. در سال ۲۰۱۹ کنعانی با قرارداد دو ساله به پرسپولیس بازگشت.

او پس از چندین فصل ناموفق به ویژه در استقلال تهران و ماشین سازی تبریز بار دیگر درلیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و توانست در طول دو فصل پیشرفت بالایی را کسب کند و به مدافع فیکس پرسپولیس و تیم ملی تبدیل گردد.

کنعانی زادگان در این مدت از برترین بازیکن های دفاعی پرسپولیس و فوتبال ایران بوده و توانسته با نمایش دادن استعدادهایش پیشنهادهای خارجی زیادی را بگیرد. او بیشترین شمار بازی باشگاهی را تا این دوره با پرسپولیس انجام داده و تا خرداد ۱۴۰۰برای پرسپولیس ۶۳ بار برای به میدان رفته است.

کنعانی‌زادگان در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ با الاهلی به مدت دو سال قرارداد امضا کرد. مدافع ملی‌پوش و فصل گذشته تیم الاهلی که دو فصل از ترکیب سرخپوشان دور بود، برای امضای قرارداد راهی ساختمان این باشگاه شد. نام کنعانی از مدتها پیش در اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش میرسید و حتی رضا درویش نیز مذاکره با این بازیکن را تایید کرد اما شایعات از رقم درخواستی بالای این بازیکن حکایت داشتند.

با این حال کنعانی که موردتوجه سپاهان و تراکتور هم قرار داشت، در نهایت با سرخپوشان به توافق رسید و این موضوع از سوی مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر نیز اعلام شد