پیش بینی آب و هوا روز سیزده به در 1402 برای شهرها و مناطق گردشگری از طرف سازمان هواشناسی ایران انجام شده است که درادامه می توانید مشاهده کنید. بنظر میرسد 13بدر یا همان روز طبیعت امسال متفاوت تر از همه ی سالها ی گذشته خواهد بود.علاوه بر اینکه روزای عید و 13 بدر 1402 مصادف با ماه مبارک رمضان است بنظر میرسد سیزده بدر سرد و بارانی در انتظار اکثر استان ها به ویژه مناطق سردسیر است.

پیش بینی آب و هوا

پیش بینی آب و هوای روز سیزده به در 1402

روز یکشنبه 13 فروردین 1402 روز طبیعت است که مردم بنا بر سنت قدیمی این روز را در دل کوه و طبیعت با خانواده و دوستان میگذرانند.

وضعیت هوا ۱۳ فروردین 1402 در کشور

در پیش بینی آب و هوای روز سیزده به در ؛ از امروز توده هوای سردی وارد کشورمان شده که به تدریج در حال سرد کردن هوای کل کشور است و این هوای سرد و احتمالا بارانی و برفی تا روز سیزده بدر هم ادامه دارد که نشان میدهد شرایط گردش و تفریح در بسیاری از مناطق در روز 13 فروردین نخواهد بود و شاهد بارندگی در این روز خواهیم بود. هر چند تغییرات در الگوهای نقشه برداری متغییر است اما این موج سرد تا حدی تثبیت شده است.

پیش بینی آب و هوای روز سیزده به در

پیش بینی آب و هوای روز سیزده به در

 

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت

وی افزود: امروز بارش کولاک برف و تَگرگ در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، و مناطق شمالی زنجان، قزوین، تهران و همچنین کردستان پیش بینی می‌شود. در حقیقت این استان‌ها بارش کولاک برف و تَگرگ و بارش برف داریم.

همچنین از جمعه شب تا یکشنبه (۱۱ تا ۱۳ فروردین) کاهش محسوس دما در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

منبع : اظهارات کارشناس هوا شناسی در رسانه ی ملی