صنعت مدلینگ یکی از بزرگترین صنعت هاست که افراد زیادی در ان مشغول به کار هستندو با جنسیت و نژاد و سن مختلف در این صنعت رو به جلو حرکت میکنند. کارمن دل اوریفیس، قدیمی ترین مدل دنیاست که از ۱۳ سالگی در عرصه مدلینگ فعالیت دارد. او به یکی از چهرههای معروف مجلات مد تبدیل شد و هنوز هم در عرصه مدلینگ و تبلیغات فعالیت دارد.

پیرترین مدل جهان

پیرترین مدل جهان

با وزن ۶۰ کیلوگرم و قد ۱۸۰ سانتی متری، کارمن همچنان در جایگاه برتر مدلهای جذاب دنیا قرار دارد او چهره اصلی تبلیغاتی برندهای مشهوری مانند سفورا اچ ان ام و میسونی است و در کت واکهای مختلف شرکت میکند در ۹۲ سالگی همچنان جذابیت و شور و هیجان فعالیت در عرصه مدلینگ را حفظ کرده و چهره اصلی در L’Officiel تبلیغاتی مجله کشورهای مختلف شناخته میشود.

پیرترین مدل جهان کیست؟زنده و مشغول به کار!

پیرترین مدل جهان کیست؟زنده و مشغول به کار!

کارمن دل اوریفیس یکی از شخصیتهای جذاب و تاثیرگذار در عرصه مدلینگ است. او از سن ۱۳ سالگی با شناخت استعداد خود در این صنعت شروع به فعالیت کرد و در ۱۵ سالگی با انتشار عکسهایش در جلد مجله ووگ به یکی از چهره های معروف و مورد توجه مجلات مدلینگ تبدیل شد.

پیرترین مدل جهان کیست؟زنده و مشغول به کار!

پیرترین مدل جهان کیست؟زنده و مشغول به کار!

اگرچه در دوران فعالیت معمولا مدلها پس از سی سالگی از عرصه بازنشسته میشدند اما روال زندگی کارمن دل اوریفیس متفاوت بود و با روزبه روز به دست آوردن موفقیت بیشتر همچنان در عرصه مدلینگ و تبلیغات فعالیت دارد و به یکی از مدلهای تبلیغاتی معروف برندهای مشهوری مانند سفورا اچ ان ام و میسونی تبدیل شده است با وزن ۶۰ کیلوگرم و قد ۱۸۰ سانتی متری، کارمن دل اوریفیس هنوز هم در جایگاه برتر مدلهای جذاب دنیا قرار دارد و در کت واکهای مختلف شرکت میکند.

پیرترین مدل جهان

پیرترین مدل جهان

او با ۹۲ سالگی همچنان جذابیت و شور و هیجان فعالیت در عرصه مدلینگ را حفظ کرده و به عنوان چهره اصلی تبلیغاتی مجله L’Officiel درکشورهای مختلف شناخته میشود.البته که کارمن برای خوش درخشیدن و ثابت ماندن در کار مدل فقط بر استعداد خود تکیه نکرده و با کوشش فراوان از پس چالش های زیادی برآمده است.

پیرترین مدل جهان

پیرترین مدل جهان

او با 92 سال پیشکسوت این شغل جذاب قلمداد میشود و از شهرت و محبوبیت زیادی در کشورهای بسیاری برخوردار است.مطمِئنا فهمیدن سن او پس از دیدن فعالیت های بسیار و نشاط او خیلی از طرفدارانش را شوکه میکند وبه عنوان یک الگو برای مدل های جوان خواهد بود.