استار بورس

پیش بینی هوای تهران برای فردا و پس فردا / احتمال وقوع تندباد?

بنابر اخبار گزارش شده، اداره هواشناسی تهران اعلام کرد: تندباد لحظه‌ای از بعد از ظهر امروز تا شنبه شب پایتخت را فرا می گیرد و شاهد کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد خواهیم بود. بر توجه به دیتای نقشه های پیش بینی هواشناسی در تهران، با ورود سامانه بارشی هوای استان تهران تا روز شنبه ۶ خرداد نیمه ابری و ابری همراه با وزش باد در بعضی از ساعات وزش باد شدید در نیمه جنوبی همراه با گرد و خاک و در نیمه شمالی رگبار و رعد و برق خواهد بود. در مناطق شمالی احتمال صاعقه وجود دارد و در روز جمعه اکثر بارش ها به صورت پراکنده پیش بینی شده است.

 پیش بینی هوای تهران/ احتمال وقوع تندباد

پیش بینی هوای تهران/ احتمال وقوع تندباد

 

در روزهای یکشنبه و دوشنبه (هفتم و هشتم خرداد) در استان تهران وزش باد وجود دارد و روز جمعه شاهد کاهش دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد هستیم اما از روز شنبه دمای استان به صورت تدریجی افزایش پیدا می کند.

با توجه به شرایط جوی و ناپایداری محلی، وقوع تندباد لحظه ای از بعد از ظهر امروز تا شنبه به ویژه جمعه در نواحی جنوبی و مرکزی استان تهران دور از انتظار نیست.

بر اساس گزارشات سازمان هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا جمعه شاهد وزش باد، افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با حداقل دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد می باشد.

در روز شنبه آسمان استان تهران قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ درجه و حداکثر دمای ۳۴ درجه پیش بینی شده است. طبق اعلام اداره کل هواشناسی تهران، ورامین با ۳۴ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته می باشد.

خروج از نسخه موبایل