خانم عاطفه میرسیدی که در تهران به دنیا آمده خبرنگار است. او متولد بهمن سال ۱۳۴۶ می‌باشد.

تغییر چهره عجیب خبرنگار صدا وسیما/ کشف حجاب به خدافظی با تلویزیون انجامید + عکس

تغییر چهره عجیب خبرنگار صدا وسیما/ کشف حجاب به خدافظی با تلویزیون انجامید + عکس

عاطفه میرسیدی خبرنگار بوده است. او فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی است. عاطفه میرسیدی مدت‌ها به عنوان مجری و خبرنگار در صدا و سیما فعالیت داشت. عاطفه میرسیدی متاهل است و دارای یک فرزند پسر می‌باشد.

ماجرای علاقه دکتر میرسیدی به پزشک شدنش اینگونه است که او از کودکی با دختر خاله‌اش که همسن خودش بود در بازی بر سر این که چه کسی پزشک شود درگیر می شد  اما در آخر او کوتاه می آمد و نقش مریض را بازی می کرد حالا مریض دوران کودکی خودش پزشک شده است.

ورود دکتر میرسیدی به صدا و سیما از شهریور سال ۱۳۷۷ زمانی که ۳۱ سال بیشتر نداشت آغاز شد. او پس از فارغ التحصیلی در آزمون‌های کتبی و علمی قبول شد و جز ۱۰ منتخب برای واحد مرکزی خبر در حوزه سلامت و پزشکی بود.

میرسیدی 1

به گفته میرسیدی اخلاق خوب و بد او بدین گونه است: بهترین اخلاق او خوش رویی است و زمانی هم که در بدترین شرایط روحی قرار دارد لبخند می زند و کسی نمی داند در درون او چه می گذرد. از بدترین اخلاق او می‌توان به این اشاره کرد که وقتی از کسی ناراحت می‌شود به صورت رک و راست به او می‌گوید.

خانم میرسیدی در ۲۷ سالگی و قبل از ورود به حوزه خبرنگاری ازدواج کرده و بعد از ازدواج کار خبرنگاری را شروع کرده است که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است.